Servisy očima zákazníků – 19% zákazníků servisuje vůz v záruce v neznačkovém

9. prosince 2016, 15:10

Na jednotlivé pasáže analýzy se nyní podíváme podrobněji. V první části se podíváme na servisování vozidel respondentů v záruce a po záruce.

Respondentům jsme postupně položili 3 otázky:
1. Kde servisují vozidlo v záruce a po záruce
2. Jestli mohou servisovat vozidlo v záruce v neznačkovém servisu
3. A po objasnění „Blokové výjimky”, jak se zachovají příště.

SERVISOVÁNÍ VOZU V ZÁRUCE A PO ZÁRUCE

SERVISOVÁNÍ VOZIDEL V NEZÁVISLÉM SERVISU

BLOKOVÁ VÝJIMKA

Respondenti na otázku odpovídali po obsáhlém vyjasnění co „Bloková výjimka” znamená a přináší.

Související články

Jak vidí a hodnotí zákazníci autoservisy?
Jak vidí a hodnotí zákazníci autoservisy?

Předkládáme Vám vyhodnocení analýzy autoservisů v České republice na základě odpovědí zákazníků těchto servisů. Cílem bylo získat pohled zákazníků na segment autoservisů a vše co je s tím spojeno. Od způsobu servisování vozidel, přes legislativu a až po názory zákazníků. V následujích týdnech Vám budeme prezentovat jednotlivé pasáže této analýzy.

Servisy očima zákazníků – Přes 48% zákazníků servisuje v neznačkovém
Servisy očima zákazníků – Přes 48% zákazníků servisuje v neznačkovém

V první části se podíváme, kde zákazníci nejčastěji servisují své vozidlo.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!