Analýzy trhu

Analýzy trhu aftermarketu

Analýza: Distribuční síť prodeje náhradních dílů pro osobní vozidla v České republice 2019

Analýza představuje strukturu distribuce náhradních dílů pro osobní automobily v České republice. Analýza obsahuje informace o počtu poboček distributorů v jednotlivých krajích, počty servisů, obyvatel a automobilů na jednotlivé pobočky.

Druhy paliv nových automobilů v prvním čtvrtletí roku 2019

V prvním čtvrtletí roku 2019 bylo téměř 60 % všech nových osobních automobilů registrovaných v EU na benzín, zatímco méně než jedna třetina byla poháněna naftou.

Polský aftermarket a servisy v číslech Doporučujeme

Polský aftermarket a servisy v číslech

Polsko je náš severní soused, se kterým nás nepojí pouze společný slovanský původ, podobná řeč a mentalita, ale taky provázaný trh s náhradními díly. V tomto článku se můžete více dozvědět o polském trhu a servisní síti díky analýze „Motoristická branže v Polsku 2019”, kterou zpracovalo sdružení SDCM ve spolupráci s poradenskou firmou Frost & Sullivan.

Typy paliv nových vozů v posledním čtvrtletí roku 2018: nafta -23,6 %, elektrická vozidla + 33,1 %

Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2018 poklesl podíl dieselů na trhu z 41,2 % na 34,1 %, zatímco benzín dále rozšiřoval svůj podíl u nově registrovaných automobilů (z 52,3% na 57,2%).

Česko po páté v řadě překonalo rekord ve výrobě vozidel

Česká republika již po páté zvedla čísla ve výrobě vozidel. Vyrobilo se rekordních 1.444.377 motorových vozidel (+ 1,6 %).

Kolik stojí hodina práce v polském autoservisu? Doporučujeme

Kolik stojí hodina práce v polském autoservisu?

Na našem sesterském webu motofocus.pl proběhl zajímavý průzkum na téma nacenění opravy auta. Pro představu, jak to chodí u našich severních sousedů, jsme vybrali pár výsledků tohoto průzkumu.

Trendy a očekávání českých automobilových zákazníků při nákupu vozidel 2018

Výsledky průzkumu EY mezi českými řidiči.

Nákup vozu přes internet, 3D virtuální jízdy a elektromobily. Tak vidí budoucnost čeští řidiči.

Třetí ročník průzkumu poradenské společnosti EY ukazuje, že Češi mají stále menší potřebu vyrazit do tradiční kamenné prodejny. Dnes si již téměř třetina zákazníků (29 %) dokáže představit nákup auta po internetu a desetina by si auto vyzkoušela formou virtuální testovací jízdy. Podle třetiny respondentů budou za 10-15 let na silnicích běžná autonomní auta a […]

Analýza obchodních zástupců v České republice 2017

Tato analýza představuje výsledky výzkumu, který byl zaměřen na obchodní zástupce v motoristické branži. Jak se obvykle předpokládá, pro práci obchodního zástupce je nutno mít vrozené schopnosti, jako je otevřenost, samostatnost, samodisciplína, schopnost se prodat, odolnost vůči stresu apod. Je třeba se obchodním zástupcem narodit?

Servisy očima servisů – Nejčastější plocha servisu činí 100-200 m2

Neznačkové servisy mají nejčastěji velikost plochy servisu mezi 101 a 200 m2.