DC 2018 – letos bylo opravdu natřískáno…
Rekordní počet účastníků. Vpředu pódium prezentací, vzadu podpůrné Workshopy s diagnostikou všeho druhu. Kdo si chtěl osahat, mohl kdekoliv a cokoliv.
a
a
a
a
Nadšenci, ne obchodníci
To jsme typičtí my, nadšenci. Trávit čas nad zkoumáním. Zvědavost je náš hlavní pohon a je to tak dobře. Děláme to srdcem! Ale proč si za to naše umění a know how nenechat zaplatit? Copak se musí nechat dobře zaplatit jen někdo, kdo do práce musí a práce ho nebaví? Ověřené: Zkvalitněním a zdražením nadstandardních služeb zisky neklesají, naopak stoupají. Naopak klesá procento práce na neatraktivních vracích, které drží pohromadě jen dobrá známost na STK.
Cíl DC 2018 splněn. Nejčastější otázka: “Umí to Log?”
Na každém z Workshopů bylo po první prezentaci slyšet každou chvíli otázku: “Umí to Log?”. Prezentace Log a Multitest splnila svou úlohu. Je to nejrychlejší způsob jak být v obraze. Bez rizika, zda mohu věřit chybovému hlášení, s důkazem v ruce, pokud půjde o vyúčtování práce, kterou autoservis vykonal. Odevzdaný protokol s grafickým výstupem z logu umlčí všechna pomlouvačná ústa. Černé na bílém, neoddiskutovatelné.
Záznam Logu je hmatatelným svědectvím o zkoušce – o provedené práci
Že si někdo přečte paměť závad, je nejjednodušší krok v diagnostice. Jeho hodnota? 100,- až 300,- Kč? No a co s tím? Při pomyšlení, že se “chybová hlášení” dle statistik trefí do příčiny závady v ca 55 % případů jsou to vyhozené peníze. Ale hodnota vyobrazeného záznamu ze zkušební jízdy je mnohem vyšší. Ukazuje vaše vybavení, kompetenci a způsob moderního komplexního pohledu na celé řízení motoru okolo reklamovaných jevů. Zároveň dynamický záznam dokumentuje všechny vztahy mezi jednotlivými systémy na jejichž základě zákazník začne chápat zajímavé souvislosti. Nad fakturou plnou položek ho nikdy nemůžete přesvědčit lépe než nad podobným záznamem plným novinek a faktů. Jen dovětek: Tohle je záznam ze Sprintera, co velmi sporadicky padne do nouzového režimu, nikoliv kvůli DPF, jak se majitel domníval, ale kvůli regulaci plnícího tlaku turbodmychadla. Ačkoliv při testování do nouze nepadl, lze na záznamu tušit podezření o nastavení turbodmychadla na “vyšší” plnící tlak než snese diagnostika.
Výrobce signálního rekordéru TEXVIK, mistrovského nástroje pro Multitesty
Alexander Kadnikov se svou typickou skromností rozumí tomu, co dělá. Když se spojí srdce mozek a um zhmotnit ideu, pak to dopadne tak, že zbytek světa mu kouká neustále jen na záda. Signální rekordéry TEXVIK, ať už čtyř nebo osmikanály, jsou tak jednoduché na obsluhu, že napojit a spustit by je zvládla i zdravotní sestřička, přestože je z jiného oboru. Vlastně, ano, je to podobné EKG, na které už ona koukat umí. Ale k věci. Nová řada TEXVIKů automaticky zobrazuje v jednotkách toho senzoru, jaký byl napojen. Přístroj totiž rozpoznává svoje příslušenství.
… a už ho žerou 🙂
Znalci okolo někoho, kdo jim rozumí a jejich přání plní. Takový rozdíl je mezi zbytkem světa, který vyrábí nedokonalé a složité přístroje a pak honí obchodníky, aby se prodávaly tisíce kusů. tady to je jinak. Tenhle přístroj jde naproti potřebám autoservisu. Jednoduchost obsluhy, maximum informací na výstupu. Osciloskop má vždycky pravdu!
4
Multitest: Diagnostikovatelný vůz na pódiu byl přístupný všem.
Vzácná chvilka mimo prezentace, kdy zde byl vůz vidět. Odpoledne byl již obsypán…
a
s
a
s
s
s
s
Osahat si praktiky vlastníma rukama
Kdo chtěl a měl tvrdé lokte, si zkusil osahat napojování a nastavení přístroje TEXVIK pro Multitest sám. Ti ostatní vše viděli na interaktivní dotykové tabuli…
a
a
a
Kout převodovkářů s Ivanem Sixtou
Ivan Sixta, muž, kterého si ŠKODA Auto nechala odejít. V převodovkách je jako doma i po opuštění fabriky. Byl obsypán zájemci o informace všech typů převodovek. Ostatně vzal si s sebou spousty demonstračního materiálu.
a
4
Něco pro lahodné zahnání hladu…
Nutno pochválit všudypřítomný personál, který se staral o vše. Cateringová firma měla všeho dostatek. Nikdo si alespoň v tomto ohledu nestěžoval.
aa
a
a
Komentáře