Zapojte se do programu Garance Plus, se kterým už nebudou žádné reklamace na kompresory HELLA zamítnuty.
Jak je potřeba postupovat pro využití nabídky:
Po úspěšném absolvování školení Auto Kelly PROPLACH KLIMATIZAČNÍCH SYSTÉMŮ bude zákazník zařazen do programu Garance Plus, který je podporovaný společností BEHR HELLA SERVICE. Na školení obdrží visačky Garance Plus a bude po dobu dvou let automaticky součástí programu Garance Plus ke kompresorům.
Pro správný průběh reklamace je nutné umístit visačku na reklamovaný kompresor HELLA, přiložit obvyklé reklamační dokumenty a vše předat v jakékoliv pobočce Auto Kelly. Pokud zákazník dodrží tento předepsaný postup reklamace, Auto Kelly mu vystaví garantovaný dobropis.
Co je ještě dobré vědět:
Odkdy platí Garance Plus na kompresory?
Počínaje účastí na školení.
Spadají do Garance Plus na kompresory také kompresory, které byly vyměněny, resp. namontovány před školením?
Ne, pouze kompresory, které byly vyměněny, resp. namontovány v období dvou let po školení.
Mohu Garanci Plus na kompresory využívat až čtyři roky po účasti na školení?
Ano, může nastat tento extrémní případ: kompresor bude vyměněn, resp. namontován dva roky po účasti na školení a po dalších dvou letech – tedy v rámci standardní dvouleté záruční doby – se u něj vyskytne porucha. Na tento záruční případ se Garance Plus na kompresory ještě vztahuje a kompresor bude zaručeně dobropisován.
Takže Garance Plus na kompresory nemá vliv na samotnou dobu trvání záruky?
Přesně tak – Garance Plus na kompresory se však postará o to, aby byly reklamace kompresorů v rámci běžné dvouleté záruční doby zaručeně uznány!
Komentáře