Allianz pojišťovna přichází s novou reklamní kampaní, zahrnující billboardy, internet i televizní spoty, které už stačily získat mezinárodní ocenění. Zatímco v minulých letech soustředila pozornost hlavně na povinné ručení, tentokrát představuje značku v širším kontextu. Nápad na letošní kampaň vznikl v Austrálii. To, že odtamtud jsou i televizní záběry, však nepoznáte. Jejich pointa je totiž stejná ve všech více než 70 zemích světa. České hlasy v nich patří Martinu Zahálkovi a Kláře Sochorové a řidiči v autech od protinožců, kde se jezdí po jiné straně silnice, přesto mají volant vlevo. Jak je to možné? Současná televizní technika zvládne změnit i takové detaily.
„Až do konce října máme po celé České republice takřka 70 billboardů, jejichž motiv budeme měnit,“ vysvětluje marketingový ředitel Allianz pojišťovny Pavel Jechort. „Kromě toho budeme mít v následujících šesti týdnech v televizi reklamní spoty, které určitě nepřehlédnete, protože vtipnou formou upozorňují na širokou škálu našich produktů,“ doplňuje Jechort.
Allianz v rámci letošní podzimní kampaně se značnou nadsázkou poukazuje na to, že ať už se lidem přihodí cokoliv, vždy jim pomůže. Jejím hlavním posláním je co nejvíce ulehčit nastalou situaci. Nezáleží na tom, mají-li zrovna problém s autem, nebo je třeba vytopí soused. První odpověď na tyto trable zní „Allianz. Stačí jen zavolat.“
Komentáře