Od dvacátého května do konce června se po českých silnicích bude pohybovat netradiční uskupení čtyř užitkových vozů Ford ve zlaté barvě. Čtyřmi zlatými Transity v různých modelových variantách, od nejmenšího Fordu Courier přes Connect a Custom až k největšímu Transitu, chce Ford českým zákazníkům připomenout padesáté výročí zahájení výroby legendární dodávky jménem „Ford Transit“.
Shodné zlaté provedení všech vozů ve flotile pak nepředstavuje nový barevný odstín v nabídce, ale jen prostý fakt, že robustní, úsporné bezpečné a spolehlivé užitkové vozy Ford mají pro své uživatele doslova cenu zlata. Roadshow nazvaná „Zlatá dodávka odměňuje“ právě odstartovala a do konce června se zastaví v mnoha větších městech prakticky po celé České republice.
Jak už název „Zlatá dodávka odměňuje“ napovídá, bude v průběhu celé akce pro příznivce užitkových Fordů připraveno mnoho atraktivních dárků – nebo spíše cen, které zájemci mohou vyhrávat v jednoduché vědomostní soutěži spojené s roadshow. Pro přihlášení do soutěže je třeba se zaregistrovat, a to buď u hostesek všude tam, kde se Zlatá flotila zastaví – anebo přímo na webových stránkách www.zlatadodavka.cz, kde je k dispozici také přesný plán cesty Zlaté flotily. Zájemci se s ní mohou setkat zejména na parkovištích u velkých hobby-marketů a nákupních středisek, ale také v rámci různých veřejných akcí, jež v okolí daného města probíhají.
A jaké jsou vlastně odměny pro soutěžící? Za každý den, v němž roadshow probíhá, bude vylosován jeden výherce, který obdrží poukázku na padesát litrů nafty. Pro pět nejúspěšnějších účastníků vědomostní soutěže jsou pak připraveny hlavní ceny: Zlaté tankovací karty, vždy v hodnotě 10.000 Kč. Pokud navíc potkáte zlatou flotilu na cestě, máte možnost získat tzv. „Zlatý šek“, tedy poukázku na mytí vozu zdarma, jeho bezplatnou zimní prohlídku a 20% slevu na všechny náhradní díly.
Roadshow „Zlatá dodávka odměňuje“ podpořila i finanční společnost Ford Credit, která pro financování vozů Ford Transit a Tourneo nabízí zvýhodněný Zlatý úvěr s úrokovou sazbou pouze 2,99%. Bližší informace jsou k dispozici na www.zlatadodavka.cz
Roadshow je přitom součástí velké reklamní a propagační kampaně „Ford Transit – Vaše zlatá dodávka“, zahrnující rovněž televizní a rozhlasové spoty, tištěnou inzerci, billboardy a samozřejmě i online komunikaci. Na přípravě kampaně se již tradičně podílel tzv. „Blue Team“, ve kterém kreativitu zastřešuje agentura Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje společnost Mindshare.
Roadshow „Zlatá dodávka naděluje“ odstartovala 20. května v Praze a skončí 27. června v Brně na Národní výstavě hospodářských zvířat a zemědělské techniky
Komentáře