Úspěšná spolupráce SKF s týmem eForce FEE Prague Formula pokračuje

, 18. července 2016, 8:45

Společnost SKF i v letošním roce navázala na úspěšnou spolupráci s týmem jediné české elektrické studentské formule eForce FEE Prague Formula Českého vysokého učení technického v Praze. Na cestě za úspěchy doprovází SKF tuto studentskou formuli už šestou sezónu v podobě poskytování produktů SKF souvisejících s vývojem a výrobou monopostu.

Monopost eForce FEE Prague Formula vyvíjejí studenti silnoproudého studijního programu Elektronika, energetika a management Fakulty elektrotechnické ČVUT za spolupráce studentů Fakulty strojní ČVUT.Společnost SKF sponzoruje tým eForce FEE Prague Formula ložisky, nářadím,  přístroji a dalšími produkty SKF a přispívá tak k vysoké konkurenceschopnosti tohoto projektu.

Například vysoce přesnými ložisky řady S719 ..E s hybridními valivými elementy, které poskytují ideální řešení pro kolová ložiska formule, protože je díky jejich vyšší tuhosti uložení pevnější a odolnější vůči vnějším podmínkám na tratích. Hybridní valivá tělesa lépe snáší proměnlivé provozní podmínky, zejména kolísání otáček a teplot způsobené prudkým zrychlováním, ke kterému v průběhu závodu s vozem s takovým výkonem dochází. Konstrukce vysoce přesných ložisek také umožňuje úsporu zástavbového prostoru nutného pro ložisko, čímž spolu s keramickými valivými tělesy přispívá k úspoře hmotnosti, která je u závodního monopostu zásadní.

Tým eForce si jako poslední úspěch zapsal vítězství v americkém Lincolnu, kde získal první místo. Závody se konaly 15.-18. 6. 2016 a jeden z hlavních pilotů o americké trati řekl: „Americký styl trati je velmi odlišný od toho evropského, na který jsme připraveni. Trať v Lincolnu byla mnohem rychlejší a její šíře umožňovala i volbu odlišné stopy průjezdu zatáčkou.“

Tato soutěž zahrnuje jak statické disciplíny jako prezentování designu formule a představení business plánu před porotou, tak samotné závody. Ty se skládají z akcelerační disciplíny na 75 metrů (formule eForce dosáhla času 4,09 sekundy), skid-pad (jízda v osmičce), kvalifikační autocross a vytrvalostní disciplínu endurance na 22 kilometrů.

Související články

Proč byste měli být opatrní u SKF ložisek balených pouze v igelitovém obalu
Proč byste měli být opatrní u SKF ložisek balených pouze v igelitovém obalu

Poslední dobou se stále častěji setkáváme s tím, že někteří prodejci dodávají ložiska SKF balená v igelitovém sáčku bez krabičky, nebo dokonce bez jakéhokoli obalu. Tato ložiska nejsou balena ve standardním balení SKF, ale jsou přebalována mimo výrobní závody SKF bez jakékoliv kontroly nebo dohledu společnosti SKF. SKF nemůže garantovat bezchybný stav takto přebalených ložisek […]

Novinky firmy SKF – 06/2016
Novinky firmy SKF – 06/2016

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. V tomto díle prezentuje tři technické informace. VKML 85000 – výměna rozvodového řetězu Tato informace se týká […]

Technické doporučení pro montáž napínáku VKM15216 a vodní pumpy VKPC85624
Technické doporučení pro montáž napínáku VKM15216 a vodní pumpy VKPC85624

Správné namontování napínáku VKM 15216 je velmi důležité, protože jinak může dojít ke zničení nebo poškození zadní desky napínáku, šroubu nebo vodní pumpy. Doporučení se týká následujících vozidel: Správné namontování napínáku VKM 15216 je velmi důležité, a proto musíte postupovat podle návodu SKF obsaženém v rozvodových sadách (viz tabulka na konci). Utahovací moment šroubu napínáku […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!