Proč byste měli být opatrní u SKF ložisek balených pouze v igelitovém obalu

, 1. července 2016, 14:47

Poslední dobou se stále častěji setkáváme s tím, že někteří prodejci dodávají ložiska SKF balená v igelitovém sáčku bez krabičky, nebo dokonce bez jakéhokoli obalu. Tato ložiska nejsou balena ve standardním balení SKF, ale jsou přebalována mimo výrobní závody SKF bez jakékoliv kontroly nebo dohledu společnosti SKF.

SKF nemůže garantovat bezchybný stav takto přebalených ložisek a setkali jsme se s případy, kdy přebalení mělo velice negativní dopad na funkčnost a životnost ložisek.

Pro zákazníka je vždy důležité, aby ložisko dosáhlo životnosti, na kterou je navrženo, a neodborná manipulace nebo nevhodný obal mohou jeho životnost negativně ovlivnit. Proto doporučujeme vrátit takto balené produkty dodavateli a požadovat produkty v originálním obalu.

Balení ložiska samozřejmě nemá nic společného s jeho konstrukcí, ale je důležité si uvědomit, že ložisko je velice přesný strojní díl a jeho obal má za úkol ho chránit před negativními vnějšími vlivy a zajistit, že se k Vám ložisko dostane ve stejném stavu, v jakém opustilo výrobní závod a je schopno dosáhnout nejvyšší možné životnosti. Naše balení standardně obsahuje vnitřní plastový obal a papírovou krabičku.

  • Ložisko je zabaleno na místě k tomu určeném a cestou k zákazníkovi se nerozbaluje, aby byla zajištěna maximální čistota, a tedy i životnost
  • Obal je vyrobený z odolných materiálů a navržený tak, aby zajišťoval pozici ložiska uvnitř balení a chránil jej před otřesy, které vznikají během manipulace a přepravy.
  • Obal je vždy přizpůsoben velikosti a typu produktu.
  • Zákazník dostává jasně označený výrobek s velkými a snadno čitelnými štítky.
  • Čárové kódy zjednodušují identifikaci a umožňují lepší kontrolu skladových zásob.

V neposlední řadě, vedle ochrany ložiska před znečištěním a otřesy během přepravy, vás standardní balení SKF s propracovanými identifikačními znaky chrání před padělky. Společnost SKF vynakládá značné úsilí do boje proti padělaným produktům na průmyslových trzích. Jeho Nedílnou součástí je důmyslný systém rozpoznávání padělků nejen pomocí znaků na samotném výrobku, ale také na jednotlivých obalech.

Použití padělaných ložisek v jakémkoliv strojním zařízení představuje vážné riziko pro koncového zákazníka a zároveň vede k poškození dobrého jména značky SKF a může vést také k vážnému poškození dobrého jména zákazníka.

Pokud se z jakéhokoli důvodu domníváte, že Vám byly dodány padělané SKF produkty, zašlete e-mail na genuine@skf.com nebo použijte aplikaci pro mobilní telefony SKF Authenticate.

Související články

Společnost SKF otevírá nový závod pro těsnění v Mexiku
Společnost SKF otevírá nový závod pro těsnění v Mexiku

Společnost SKF dnes oznámila otevření nově vybudovaného závodu ve městě Zapopan v Mexiku. Nový výrobní závod je umístěn v blízkosti stávajícího závodu na výrobu těsnění ve městě Guadalajara, což umožňuje další rozšiřování výroby, převážně pro výrobce originálního zařízení v automobilovém průmyslu v Severní Americe. Stephane Le Mounier, prezident pro automobilový a letecký průmysl, k tomu […]

SKF přispívá k radosti z jízdy s vozem Jeep Renegade
SKF přispívá k radosti z jízdy s vozem Jeep Renegade

SKF dodává skupině FCA Group řešení pro model kompaktního SUV Jeep Renegade. Mezi dodávané výrobky patří ložiskové jednotky uložení kol pro přední a zadní nápravu, těsnění pro tlumiče, převodovku a motor. Andrea Reisoli-Matthieu, manažer pro klíčové zákazníky z automobilového trhu, k tomu uvedl: „Jsme velmi potěšeni, že se můžeme podílet na dodávkách pro model Jeep Renegade, a […]

Úspěšná spolupráce SKF s týmem eForce FEE Prague Formula pokračuje
Úspěšná spolupráce SKF s týmem eForce FEE Prague Formula pokračuje

Společnost SKF i v letošním roce navázala na úspěšnou spolupráci s týmem jediné české elektrické studentské formule eForce FEE Prague Formula Českého vysokého učení technického v Praze. Na cestě za úspěchy doprovází SKF tuto studentskou formuli už šestou sezónu v podobě poskytování produktů SKF souvisejících s vývojem a výrobou monopostu. Monopost eForce FEE Prague Formula […]

Novinky firmy SKF – 07/2016
Novinky firmy SKF – 07/2016

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. VKMA 04225 a VKMA 04226 Rozdíly v sadách rozvodového řemene pro motory Ford C-Max, Ecosport, Fiesta, Focus, […]

SKF radí: Vodní čerpadla vs. tmel
SKF radí: Vodní čerpadla vs. tmel

Mnoho závad na vodním čerpadle je přímo způsobeno špatnou montáží. Aplikace těsnícího tmelu je klíčovým faktorem správné funkce a životnosti vodního čerpadla. V této technické informaci je uveden postup pro správnou montáž. Použití těsnícího tmelu: Základní doporučení SKF při výměně vodního čerpadla a údržbě chladícího systému. 1- Před montáží počkat na vychladnutí motoru na pokojovou […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!