Standox představuje novou mezinárodní reklamní kampaň

, 9. dubna 2015, 10:09

Pro dosažení nejvyšší kvality oprav potřebují lakýrníci špičkové lakovací produkty a spolehlivý, časově efektivní systém pro správu odstínů. Na těchto požadavcích je postavena i nová mezinárodní image kampaň společnosti Standox. V doprovodu vysoce výkonných německých vozů na pozadí ukazují snímky nové kampaně lakýrnické specialisty, používající produkty Standox s profesionalitou a odborností. Texty inzerátů jasně popisují, proč je autoopravárenská značka z německého Wuppertalu jejich preferovaným partnerem. Několik variant textů vyzdvihuje vlastnosti, které přispěly k dosažení stávající pozice společnosti Standox na trhu, včetně vynikajících produktových systémů, výjimečné barevné přesnosti a vysoce odborného systému školení a poradenství. V inzerátech jsou výstižně shrnuty výhody pro autolakovny a zdůrazněn původ výrobků, který je podpořen mottem „Made in Germany“.

“Nová image kampaň, se svým moderním designem a čistými snímky, velice efektivně podporuje pozici Standoxu jako prémiové značky v oblasti autoopravárenství.”, říká Olaf Adamek, Brand Manager společnosti Standox pro Evropu, Střední východ a Afriku.

Kampaň byla vytvořena s globální relevancí tak, aby mohla být použita v mezinárodním měřítku
a v celé řadě médií. Motivy lze kromě zobrazení v časopisech využít také pro plakáty, bannery a jiné reklamní materiály. S kampaní se mohou během letošního roku setkat i čtenáři odborných oborových médií v České republice.

Související články

Standox: Mezinárodní manažerské školení pod novým vedením
Standox: Mezinárodní manažerské školení pod novým vedením

Na začátku letošního roku byl Harald Klöckner jmenován do pozice manažera školicích programů Standox Management Training (semináře pro řízení a management lakoven) pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Spolu se svým mezinárodním týmem školitelů rozvíjí školicí koncepci a vede tréninkové aktivity pro pobočky a importéry Standox po celém světě. Klöckner a jeho tým […]

STANDOX slaví 60 let inovací
STANDOX slaví 60 let inovací

Úspěch značky Standox byl započat před 60 lety. V roce 1955 přivedl výrobce laků Herberts na trh novou řadu autoopravárenských laků a dal jí jméno Standox. Název značky Standox je odvozen od slov Standöl (polymerizovaný lněný olej – surovina pro výrobu laků) a oxidative (schnutí). Nový lak se stal rychle populárním a Herberts jej v […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!