Hankook se stává dodavatelem originálního příslušenství pro nový Mercedes Benz třídy S výrobce Daimler AG

, 23. září 2013, 11:54

Výrobce Hankook Tire pokračuje v úspěšné expanzi jako dodavatel originálního příslušenství pro prémiovou výrobu automobilů. Nový vlajkový model vozu Mercedes Benz bude od okamžiku svého uvedení na trh vyjíždět z výrobní haly na UHP pneumatikách Ventus Prime². Vývoj této pneumatiky nebyl zaměřen pouze na vlastnosti přilnavosti na mokré vozovce a komfort během jízdy, ale také na vlastnosti, šetrné k životnímu prostředí, mezi které patří například snížení emisí hluku a nízký valivý odpor.

Výrobce prémiových pneumatik Hankook se stává dodavatelem originálního příslušenství pro nový model vozu Mercedes Benz, třídy S od výrobce Daimler AG. Počínaje svým uvedením na trh bude nový luxusní sedan vybaven z výroby pneumatikami Hankook Ventus Prime² ve velikosti 245/55 R 17 102 W.

„Mercedes Benz třídy S patří mezi nejlepší z luxusních vozů na světě,“ prohlašuje Jin-Wook Choi, president společnosti Hankook Tire a COO pro Evropu. „Je pro nás potěšením, že náš produkt Hankook Ventus Prime², určený pro Daimler AG splňuje všechny aspekty precizně stanovených požadavků našich zákazníků, týkající se nového vozu Mercedes Benz, třídy S.“

Produkt splňuje jak požadavky ohledně mimořádně výborných brzdných vlastností a vynikající manipulace během jízdy (což jsou důležité bezpečností aspekty pro všechny vozy Mercedes Benz), tak i technické specifikace stanovené pro model Ventus Prime², zaměřené na optimální komfort, snižování emisí hluku a značné snížení valivého odporu. Během náročné testovací fáze se UHP pneumatiky výrobce Hankook vyznačovaly především svými pozoruhodnými vlastnosti ohledně komfortu během jízdy.

Technologie Multi Tread Radius (běhounu z několika pásů) výrobce Hankook, aplikovaná na tvar pneumatiky Ventus Prime² a vypracovaná dle specifických požadavků a potřeb odběratele pro výrobu vozu Mercedes Benz vyniká jako jeden z klíčových faktorů pro úspěšný výsledek probíhajícího vývoje. Kombinace provedení kompaktního navinutí pásu s integrovaným vysoce odolným ocelovým pásem zaručuje dlouhodobě optimalizovanou stopou pneumatiky bez ohledu na zatížení přepravovaným nákladem. Nové složení běhounu z nano-siliky se speciální pryžovou směsí vede k značnému snížení valivého odporu pneumatiky, avšak vysoký stupeň účinnosti na mokré vozovce zůstává zachován. Kromě toho v důsledku bionického provedení vzorku dochází k významnému snížení akvaplaningu bez negativního vlivu na vznikající emise hluku.

Pneumatiky pro nový model vozu Mercedes Benz třídy S se vyrábí v hlavním výrobním závodu, určeného k výrobě UHP pneumatik výrobce Hankook ve městě Geumsan, v Jižní Korei. Moderní závod se specializací na výrobu prémiových pneumatik nachází pro svého nového odběratele své uplatnění v podobě aplikace nejmodernějšího výrobního vybavení na světě a vytvoření nové divize, zavázané k výrobě těchto prémiových produktů, nejlepších ze všech nejlepších.

Hankook Ventus Prime²: Technické specifikace

1.   Optimalizované rozložení tlaku od vozovky
– Technologie Multi Tread Radius (běhounu z několika pásů) zaručuje nejlepší možný kontakt s vozovkou za účelem dosažení vynikající manipulace během jízdy, vysoce účinné brzdné síly, především na mokré vozovce, a jízdu do zatáček pod extrémním úhlem, jakož i při vysoké rychlosti.

2. Ideální manipulace za jízdy a delší životnost
– SCCT technologie (Stiffness Control Contour Theory – Teorie kontroly tuhosti konturami) patentovaná výrobcem Hankook, podporuje dosažení velmi vyrovnaného rozložení tlaku od vozovky za účelem nižšího stupně opotřebení.

3. Bionický dezén a asymetrické provedení běhounu
– Asymetrické provedení běhounu umožňuje současně jak vynikající vlastnosti chování během akvaplaniku, tak i dosažení výborných manipulačních hodnot během jízdy s přesnou odezvou řízení.

– Provedení dezénu v blocích vnějšího žebra běhounu, které našlo inspiraci k svému provedení v chrupu kočkovitých šelem,dosedá na povrch vozovky svým rybinovým tvarem a tak zaručuje konstantně optimalizovanou trakci, jakož i značné zdokonalení stability při jízdě do zatáček jak na mokré tak i suché vozovce.

4. Zdokonalení chování na mokré vozovce a environmentálních hodnot
– Hybridní složení siliky s novými hybridními polymerovými řetězci a nanočástic, aplikované do běhounu při produkci pneumatiky Ventus Prime2 zvyšuje účinnost kontaktu s mokrou vozovkou na maximum, jakož i přilnutí na mokrou vozovku a snižuje spotřebu paliva na minimum.

5. Dodávané velikosti
– Pneumatiku Hankook Ventus Prime² výrobce dodává v 55 velikostech od 15 do 19 palců (série od 65 do 40) pro vozidla nižší střední třídy až po vozidla luxusní třídy s šířkou běhounu od 185 do 255 mm (s rychlostním indexem H-Y), především nazývanou jako model Extra Load (XL). V některých velikostech výrobce dodává dojezdové pneumatiky s označením Run Flat, které jsou schopné provozu v případě poškození či poklesu tlaku (jako systém HRS-Hankook Run Flat).

Technologie Kontrol Technology
Odvozeno z anglických výrazů Kinetic (jako kinetický pohyb) a Control (jako kontrola), vyjadřuje tento pojem Hankook Tire Kontrol Technology nejlepší možný poměr kontrolovatelnosti interakce mezi řidičem, vozidlem a vozovkou, kterou ztělesňují pneumatiky za jízdy vozidlem. Kontrol Technology je výsledkem vývoje zaměřeného na umožnění řidiči vozidla jakékoliv, v dnešní době myslitelné, možnosti v podobě aktuálního technického provedení pneumatik Hankook ohledně bezpečnosti, vlastností jízdy, komfortu a míry dopadu na životní prostředí.

Související články

Pneumatiky Hankook z evropské výroby  jako originální příslušenství pro nový  Mercedes Benz třídy E
Pneumatiky Hankook z evropské výroby jako originální příslušenství pro nový Mercedes Benz třídy E

Výrobce prémiových pneumatik Hankook se stává dodavatelem originálního příslušenství pro nový model vozu Mercedes Benz, třídy E od výrobce Daimler AG. Od září se bude prestižní limuzína ve verzi BlueEFFICIENCY s ultra vysokou environmentální snášenlivostí vyrábět na 17palcových pneumatikách moderních Ventus S1 evo² od výrobce Hankook. Vývoj pneumatiky byl zaměřen na vysokou úroveň komfortu jízdy, […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!