Hankook Tire a Real Madrid podepsali smlouvu o globální partnerské spolupráci

, 12. září 2016, 8:15

Hyun Shick Cho, prezident a CEO společnosti Hankook Tire, a Florentino Párez, prezident fotbalového klubu Real Madrid C.F., dnes oficiálně podepsali dohodu o globální sponzoringové partnerské spolupráci. Smlouva nabývá své platnosti zpětně k červenci letošního roku 2016 po dobu 3 sezón.

Jedná se o dohodu mezi dvěma globálními hráči – jednoho z odvětví výroby pneumatik, druhého ze světa fotbalu. Díky 450 miliónům fanoušků, které Real Madrid po celém světě má, se výrobci Hankook otevírají na základě této partnerské spolupráce další významné možnosti k celoplošnému oslovování spotřebitelů v globálním měřítku, jakož i k posilování povědomí o své značce po celém světě. Hankook a letošní vítěz Ligy mistrů UEFA sdílí kromě dohodnuté partnerské spolupráce také stejného ducha aplikace vítězných inovací prémiových značek.

Výrobce prémiových pneumatik Hankook dnes oficiálně podepsal smlouvu o partnerské spolupráci s významným fotbalovým klubem Real Madrid C.F. v Santiagu, na stadionu Bernabéu, kde se již na perimetrech během všech domácích zápasů zobrazují reklamy na pneumatiky Hankook. Smlouva, původně uzavřená na tři roky (tři sezóny) s aktuálním vítězem Ligy šampiónů UEFA, nabyla své platnosti v červenci letošního roku 2016 a zahrnuje další škálu globálních marketingových práv. Slavnostního podpisu smlouvy se kromě Florentina Péreze, prezidenta fotbalového klubu Real Madrid, zúčastnili také někteří z nejlepších hráčů klubu. Výrobce Hankook tímto aktem získal tento prestižní fotbalový klub do svého portfolia sponzoringových aktivit prémiových sportovních odvětví.

Uzavřením smlouvy o partnerské spolupráci obě strany dokládají, že sdílí společného ducha vítězných inovací v podobě prémiových značek, které se projevují u obou stran se stejnou intenzitou. V případě fotbalového klubu Real Madrid se jedná o dominující úspěch ve fotbalu, v případě výrobce Hankook se jedná o vývoj a aplikaci osvědčené technologie na vynikající úrovni, jakož i výrobu prémiových produktů. Obě strany spojují vizionářské investice, inovativní strategie a neustále vynakládané úsilí o získání přízně svých klientů a fanoušků. Cílem výrobce Hankook Tire je intenzivní navyšování povědomí o své značce a v globálním měřítku zvýrazňovat vnímavost své značky společně a na základě celosvětové popularity fotbalového klubu Real Madrid.

Obě strany zdůraznily význam sdílené filozofie v rámci partnerské spolupráce, jakož i skutečnost, že společně se vzájemnou důvěrou považují tyto faktory za klíčové při volbě strategického partnera pro sponzoringové aktivity. Hankook Tire, jeden z nejvýznamnějších globálních dodavatelů originálního příslušenství do automobilového průmyslu a Real Madrid mají společnou cestou k cíli; vítězství na základě inovace. Souznění obou firemních filozofií umožní oběma stranám dosáhnout svých vlastních cílů. „Dnes, podpisem smlouvy o strategické partnerské spolupráci mezi výrobcem pneumatik Hankook a fotbalovým klubem Real Madrid se my všichni posouváme na další vyšší úroveň k získání ještě lepší pověsti jako prémiové značky“, prohlásil Hyun Shick Cho, prezident společnosti Hankook Tire. Dále dodal, že „nejlepší fotbalový klub na světě společně s nejlepším globálním výrobcem pneumatik na světě mají ty nejlepší předpoklady účinně oslovovat příslušnou globální komunitu, a to na základě společně praktikované kultury aplikace vítězných inovací v odpovídajících odvětvích“.

Smlouva o sponzoringové partnerské spolupráci, uzavřená mezi fotbalovým klubem Real Madrid a výrobcem Hankook Tire se netýká pouze domácích zápasů fotbalového klubu v rámci První španělské ligy Primera División, nýbrž také zápasů o Španělský národní fotbalový pohár Copa del Rey, včetně všech mezinárodních domácích a venkovních zápasů, kterých se fotbalový klub bude účastnit. Výrobce Hankook se chystá aktivně komunikovat své pojetí filozofie značky a inovativních produktů včetně nabízených služeb s více než 450 milióny fanoušků fotbalového klubu Real Madrid, žijících po celém světě, a to pomocí rozmanitých propagačních akcí zahrnujících také marketingové akce, na kterých se budou účastnit celosvětově nejlepší hráči fotbalového klubu.

Výrobce Hankook již působí jako oficiální/prémiový sponzoringový partner během různých významných aktivit mezinárodního sportu a motorsportu: Jedná se například o Evropskou Ligu UEFA, německý fotbalový klub BV Borussia Dortmund (vítěze První německé ligy), o anglický rugby klub Northampton Saints (První liga VB), Lyon Olympique Universitaire Équipe Pro (Francouzská rugby liby), DTM (Německé mistrovství cestovních vozů, automobilové závody s výrobci Audi, BMW a Mercedes-Benz), Evropský šampionát FIA Formule 3 a mnohé další

Tisková zpráva Hankook

Související články

Hankook Technodome: vývojové centrum výrobce pneumatik
Hankook Technodome: vývojové centrum výrobce pneumatik

Hankook Tire postupuje za svým cílem na dosažení přední pozice v oblasti aplikovaných technologií v pneumatikářském průmyslu. Jedním z milníků je moderní výroba, spočívající na optimálním výzkumném a vývojářském prostředí a současné implementaci „proaktivní kultury“ společnosti Hankook Tire. Výrobce pneumatik Hankook Tire oznámil slavnostní otevření nového výzkumného a vývojářského centra „Hankook Technodome“ v Daejeonu, Korei, […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!