Společnost APM Automotive má ze sebou jeden z plánovaných vrcholů letošního roku. 15. května v areálu své kdyňské centrály uspořádala další Veletrh dodavatelů a partnerů APM Automotive a akce s podtitulem APM Adrenalin Day 2010 se opět vydařila. Generální ředitel pořádající společnosti ing. Svatopluk Krejsa má tedy důvody být spokojený…
Jaké byly přípravy letošního veletrhu?
„Protože jsme v minulosti uspořádali vlastně už tři podobně velké veletrhy, měli jsme tentokrát dostatek zkušeností a podkladů, se kterými mohl ideově-organizační tým veletrhu pracovat. A tak přestože letošní akce byla svým rozsahem dosud největší v historii firmy, dá se říci, že její přípravy probíhaly mnohem organizovaněji a rychleji než v předchozích letech. To je asi hlavní pozitivum, které mě napadne při ohlédnutí za přípravami letošního Adrenalin Day.“
Akce tedy proběhla podle Vašich představ?
„Vlastně ještě lépe. Dá se říci, že poté co akce v sobotu ráno začala, žila už svým vlastním životem. Pak už prakticky nikdo neměl šanci cokoliv změnit. Vše bylo tak připraveno, že to nebylo ani potřeba. Do našeho areálu celý den proudily davy lidí a myslím, že vše běželo, jak mělo. A s ohledem na nepříznivé počasí a především na to, co se ve stejnou dobu dělo třeba na Moravě, kde lidé bojovali s povodněmi, to byl malý zázrak. Počasí ve Kdyni se na sobotu celkem umoudřilo, takže vše dopadlo báječně. Měli jsme sice připravenu i tzv. mokrou variantu, ale jsme rádi, že na ní nedošlo.“
Veletrhu se zúčastnilo několik tisíc lidí…
„Návštěvníky veletrhu bylo široké spektrum profesionálů z autobranže z celé republiky. Ať už se jednalo o prodejce a distributory autodílů, nebo o mechaniky z velkých opraven i malých dílniček. Myslím, že všichni měli příležitost získat spoustu nových informací i obchodních kontaktů. Velmi potěšení jsme byli například účastí zástupců několika servisů z Ostravy, kteří neváhali vstávat uprostřed noci, jen aby mohli přijet do Kdyně. Stejně jako pro ně jsme připravili autobus také pro zákazníky naší dceřiné firmy APM Slovakia, takže na Veletrhu byli také servisáci třeba z Bratislavy nebo z Košic.
Samozřejmě, že přišla i široká veřejnost zejména z nejbližšího okolí, která nejen vytvořila atraktivní kulisu veletrhu, ale mohla si rovněž výhodně nakoupit a skvěle se pobavit. I díky tomu byl Adrenalin day 2010 takový, jaký byl, tedy vydařený.“
Je něco, čeho si na letošním veletrhu obzvláště ceníte?
„Asi bychom měli vypíchnout fakt, že letos jsme veletrh rozšířili o celkem rozsáhlou expozici servisního vybavení a garážové techniky doplněnou prezentací nářadí. To vše pod hlavičkou našeho servisního konceptu AutoPROFITEAM. Tuto expozici v nových výstavních prostorách ocenili zejména majitelé servisů a mechanici a na základě právě jejich ohlasů zvažujeme, že do budoucna budeme právě tomuto segmentu věnovat ještě více prostoru. Veletrh by se tak stal ještě více profesionálnější. To jsou ale jen první nápady a skutečnost může být zcela jiná.“
Takže už nyní spřádáte plány a novinky pro další veletrh?
„Do budoucna se nabízí i celá řada dalších možností. Jednou z nich je i jeho pořádání někde jinde. Ale to vše je zatím předčasné. Už po veletrhu v roce 2008 jsme mysleli, že byl poslední pořádaný přímo ve Kdyni, resp. přímo ve zdejším centrálním skladu, jehož režim je samozřejmě takovouto akcí citelně poznamenán. Přesto jsme nakonec stejný model zvolili i letos a opět úspěšně. I díky tomu je náš veletrh mnohými označován jako veletrh s lidskou tváří, a je pravda, že všechno je takové osobnější, neformální a atmosféra přátelštější. Je to něco, co nás odlišuje od konkurence.“
Jak se podařilo naplnit cíle veletrhu? Proč jej vlastně pořádáte?
„Chtěli jsme opět ukázat, že nejsme pouhým dodavatelem toho ´železa´, jak s oblibou říkám našemu zboží, ale že zákazníkům a partnerům dokážeme nabídnout i rozsáhlou nadstavbu služeb. To je další věc, která nás na trhu odlišuje. Byla to akce dělaná pro lidi – pro naše zákazníky i pro veřejnost a zase dostala APM Automotive do podvědomí.
Příjemný byl také nefalšovaný zájem o informace u stánků dodavatelů. Pro letošní rok jsme stánky zahraničních firem doplnili ´překladateli´ z řad našich product managerů či nákupčích a výsledkem bylo, že řada mechaniků se na zástupce výrobců obracela s konkrétními dotazy a z veletrhu si tak kromě výhodně nakoupených dílů a adrenalinových zážitků odnesli i něco přínosného pro svou práci – přímé informace. A nám se opět podařilo upevnit vztahy mezi výrobci, dodavatelem a konečnými spotřebiteli. I to je tradičně jeden z cílů veletrhu…“
Děkujeme za rozhovor.
Komentáře