Menu

Servisy / Servisní koncepty

Úspěchy franchisové sítě BESTDRIVE

Servisní síť BestDrive patří v České republice k průkopníkům rozvoje franchisy v oblasti pneuservisu a autoservisu. Prvního franchisanta – tehdy ještě pod značkou Barum – získala síť už v roce 1996. Další rozvoj mateřské společnosti ContiTrade Services s.r.o. nasměroval i celou servisní síť k nové značce. V roce 2009 proběhlo přejmenování celé servisní sítě z […]

Naše reakce na tiskovou zprávu Dekra o kvalitě servisní sítě v ČR

Již jednou jsme reagovali v našem článku na tiskovou zprávu společnosti DEKRA, která se obdobným způsobem vyzdvihovala autorizované servisy Volkswagen. Dnes reagujeme na další tiskovou zprávu, která činí srovnání autorizovaných servisů Škoda a neznačkových servisů. Na jedné straně jsou uváděny autorizované servisy Škoda, které fungují podle přísným kritérií výrobce. Na straně druhé máme neznačkové servisy, […]

Q-SERVICE aplikace pro mobilní telefony

Mobilní aplikace Q-SERVICE pro „chytré telefony“ s operačním systémem Android = nepostradatelný průvodce na cestách v Čechách i zahraničí. Co aplikace přináší? Uživatelské rozhraní je přehledně rozděleno do tří částí: • Novinky: přehled novinek a akcí v síti Q-SERVICE (například informace o sezónních prohlídkách za zvýhodněné ceny nebo o nových autoservisech) • Rady a tipy: […]

Servisní koncept FERODO BRZDY SPECIALISTA

Podobně jako servisní koncepty ostatních distributorů, zaznamenal značný vývoj i koncept FERODO BRZDY SPECIALISTA a to jak v případě zaměření na osobní automobily, tak i v případě jeho zaměření na komerční vozidla. V případě konceptu pro osobní vozidla má úspěch pouze koncept, který akceptuje a zároveň vhodně využívá prodejní a marketingové aktivity silného distributora, tj. […]

Výsledky soutěží Autoservis roku, Pneuservis roku, Autoopravář roku a Automechanik Junior 2012

Slavnostní vyhlášení soutěží Autoservis roku, Pneuservis roku, Autoopravář roku a Automechanik Junior 2012 organizované sdružením SAČR proběhlo 27.června 2012 v školícím centru Service Training Center Škoda Auto a.s. v Kosmonosích. AUTOSERVIS ROKU 2012 1.místo AUTOTREND, spol. s r.o. Držitelem titulu "AUTOSERVIS ROKU 2012" se stal autoservis firmy AUTOTREND, spol. s r.o., České mládeže 1101, 463 […]

Elit CZ v Auto Moto Revue na téma Servis vozidla v záruce v neznačkovém servisu – část třetí

Firma Elit CZ připravila ve spolupráci s magazínem Auto Moto Revue seriál o servisování vozidel v záruce v neznačkovém servisu.  Pravidelný servis, nebo, chcete-li, garančku, potřebuje každé auto (přepis reportáže) redaktor AMR: My jsme zkusili srovnat podmínky tzv. značkového a neznačkového servisu. Zjistili jsme zajímavý výsledek… Pravidelný servis, nebo, chcete-li, garančku, potřebuje každé auto Nejprve […]

Elit CZ v Auto Moto Revue na téma Servis vozidla v záruce v neznačkovém servisu – část první

Firma Elit CZ připravila ve spolupráci s magazínem Auto Moto Revue seriál o servisování vozidel v záruce v neznačkovém servisu. Je jasné, že auto může někdy vypovědět svou službu (přepis reportáže) redaktor AMR: V tom případě si ho můžete opravit vy sami nebo ho můžete dát do značkového servisu anebo ho můžete svěřit do péče […]

Elit CZ v Auto Moto Revue na téma Servis vozidla v záruce v neznačkovém servisu – část druhá

Firma Elit CZ připravila ve spolupráci s magazínem Auto Moto Revue seriál o servisování vozidel v záruce v neznačkovém servisu. Co to znamená bloková výjimka? (přepis reportáže) redaktor AMR: Můžeme dnes svého miláčka svěřit do péče neznačkového servisu, abychom nepřišli o záruku? Jasně, že ano. Vy sami se rozhodnete, kdo se vám o auto bude […]

Elit Vás zve na sledování reportáže na téma Servis vozidla v záruce v neznačkovém servise

V sobotu 19.5.2012 ve 12:30 v pořadu AUTO MOTO REVUE na ČT1 můžete shlédnout reportáž na téma „Servis vozidla v záruce v neznačkovém servisu“. Odkaz na reportáž – ZDE    

Řidiči se snaží opravit auto sami, i když to neumí

Nedávná studie, kterou provedla firma Starter ukazuje, že téměř polovina řidičů se snaží opravit svá auta svépomocí. Zároveň drtivá většina přiznává, že takové opravy neumí provést. Pouze 3 procenta řidičů využívá asistenčních služeb pomoci při poruše, celých 90 procent žádá o pomoc rodinu a přátele, nebo se sami snaží odstranit závadu. Přitom 65 procent řidičů […]

Informace o servisech a servisních konceptech