Přehled školení AutoPROFITEAM v lednu a únoru

11. ledna 2010, 0:00

Přehled školení AutoPROFITEAM servisního konceptu APM Automotive s.r.o. na měsíc leden a únor.

Název: Systémová diagnostika vstřikování CommonRail (SD CR)

Datum: 14.01.2010 (čtvrtek)
Čas: 08:00 – 17:300 hod
Místo:SOŠ a SOU Mladá Boleslav, Jičínská 762, Mladá Boleslav

Přednáší: Jiří HAMPL (FCD – First Car Diagnostics) ze společnosti IHR – Technika
Forma školení: teorie, výklad, diskuze, příklady z praxe
Cílem školení Seznámení se s funkcí, konstrukcí a principem činností systémů Common Rail a jejich komponentů.

Obsah a program školení
• Obecný přehled palivového systému
• Zásady demontáží a montáží (související výměny, originální díly, čistota apod.)
• Činnost, ovládání a kódování vstřikovačů, palivové soustavy – Bosch, Delphi, Denso,
• Siemens VDO
• Sériová diagnostika
• Standardní užitečné hodnoty a funkce v ŘJ
• Test startovacích podmínek (nízký tlak/podtlak paliva, snímač otáček, proud regulátorů tlaku, snímač tlaku, vstřikovací signály)
• Simulace závad v animaci
• Test dynamiky, těsnosti a průtoků vstřikovačů (induktivní boule, přepady vstřikovačů)
• Test nízkého tlaku
• Případy z praxe
• Praxe – provedení jednotlivých testů

Název: Elektronika automobilů VW, Audi, Škoda, SEAT

Datum: 19.01.2009 (úterý)
Čas: 09:00 – 15:00
Místo: školící místnost APM Automotive s.r.o., Nádražní 104, 345 06 Kdyně

Datum: 21.01.2009 (čtvrtek)
Čas: 09:00 – 15:00
Místo: školící místnost CSI, a.s., Pražská 16/810 (naproti prodejně APM AUTOMOTIVE Praha – Hostivař), 102 21 Praha 10

Přednáší: Ing. Martin RICHTER z firmy HR CARSOFT s.r.o.
Forma školení: teorie, výklad, diskuze, příklady z praxe a měření
Cíle školení: Seznámíme se zabezpečením vozů proti krádeži, chiptuningem a dalšími produkty SuperVAG Diagnostic tools.

Obsah a program školení:
1. Základní pojmy a struktura řídicí jednotky
2. Zabezpečení vozů proti krádeži
i. Struktura zabezpečení vozů (podle generace imobilizéru)
ii. Přizpůsobení řídicí jednotky motoru a imobilizéru
iii. Přizpůsobení (naučení) klíčků
iv. Závady, čtení bloku hodnot
v. Ochrana součástí
3. Chiptuning
i. Základní pojmy (paměť Flash, datové mapy, typy řídicích jednotek)
ii. Čtení a zápis dat z a do paměti Flash řídicí jednotky motoru
iii. Úprava datových oblastí
4. Další produkty SuperVAG Diagnostic tools
i. Toolbox
ii. Airbag

Název: Produktové školení Bosal s možností certifikace na tažná zařízení

Datum: 20.01.2010 (středa)
Čas: 15:00 – 17:00 hod.
Místo: Integrovaná střední škola – Centrum odborné přípravy a Jazyková škola, Palackého 49, 757 01 Valašské Meziříčí,
Přednáší: BOSAL – Kopáček Martin, Bosal ČR, spol. s r.o.
Forma školení: seminář
Cena: prezentace, školení a certifikace je ZDARMA
Cíle školení: Seznámení s firmou a produkty značky BOSAL, ukázka a zaškolení za účelem získání certifikátu

Obsah a program školení:
1. seznámení s firmou BOSAL, přehled produkce, kontakty a zajímavosti v oblasti výroby výfukových systémů a závěsů
2. ukázka a zásady při vyhledávání dílů v katalogu
3. závěsné zařízení, rozdělení, zásady montáže, legislativa a certifikace
4. diskuse

Název: Logická diagnostika 4 (LD 4): Diagnostika vznětových motorů a závěrečná praxe na vozidlech z ulice

Datum: 09.02.2010 (úterý)
Čas: 8:00 – 17:30 hod
Místo: SOŠ a SOU Mladá Boleslav, Jičínská 762, Mladá Boleslav

Datum: 10.02.2010 (středa)
Čas: 8:00 – 17:30 hod
Místo: Integrovaná střední škola automobilní BRNO, Křižíkova 15, 612 00 Brno

Přednáší: Jiří HAMPL (FDC – First Car Diagnostics) ze společnosti IHR – Technika
Forma školení: teoretické školení, výklad a praktické měření
Cílem školení na školení LD4 se zdokonalují tyto přístupy:
– překonání strachu z nových složitých elektronických systémů 
– dodržení přesných diagnostických postupů 
– trpělivost při zdlouhavém napojování měřících sond na nepřístupná místa ve vozidle 
– schopnost flexibilního přístupu při řešení zapeklitého případu
– schopnost přicházet na nové efektivní metody hledání závad

Obsah
Teorie
– vysokotlaká analýzy vstřikování (Bosch VE)
– test snímače zdvihu jehly
– test přeruvníku vstřiku (Bosch VE,VP)
– test nastavovače dávky paliva (Bosch VE)
– test el.mag. ventilu dávky paliva (Bosch VP)
– test el.mag. ventilu vstřikování (Pumpe Düse)
– test el. obvbodu vstřikování (piezo Pumpe Düse
– test ovládání vstřikování CommonRail (Bosch, Siemens, Delphi, Denso)
– test startovacích podmínek CommonRail
Praxe
Proveďte následující testy pomocí osciloskopu a doplňte naměřené údaje do pracovního listu.
– test přesuvníku vstřiku, test vstřikování PD, test vstřikování CR
– hledejte závadu na systému řízení motoru (zakázka z ulice)

Název: Skleníkové plyny v klimatizacích vozidel (KV0)

Datum: 19.02.2010 (pátek)
Čas: 09:00 – 17:30
Místo: Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova ulice 1338, Hradec Králové

Datum: 24.02.2010 (středa)
Čas: 09:00 – 17:30
Místo: Střední škola polytechnická Olomouc, Rooseveltova 79, Olomouc

Datum: 25.02.2010 (čtvrtek)
Čas: 09:00 – 17:30
Místo: SPŠ dopravní Plzeň, pracoviště Plzeň – Křimice, Průkopníků 290, 322 00 Plzeň – Křimice

Datum: 26.02.2010 (pátek)
Čas: 09:00 – 17:30
Místo: Střední škola automobilní JIHLAVA, Školní 1a, 586 01 Jihlava

Přednáší: Ing. Lubomír Kroužílek, lektor AutoPROFITEAM
Forma školení: Rozsah školení je na 8 vyučujících hodin, je rozděleno na teoretickou, praktickou a zkouškovou část
Cíle školení: Dle výše uvedených nařízení doplnit školící programy v oblasti klimatizačních systémy motorových vozidel, které obsahují některé fluorované skleníkové plyny o zásadách plnění, údržba, oprav a manipulace s chladivem.
Určeno pro: Školení je určeno pro pracovníky firem, kteří už absolvovali systém školení na téma klimatizace, ale nebyli proškolení z Nařízení komise (ES) 307 a 308/2008 a nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č.842/2006 a směrnice 2006/40/ES, ale také pro pracovníky, kteří při své pracovní činnosti přicházejí do styku nebo přímo vykonávají dílčí úkony ve smyslu výše uvedených nařízení Evropského parlamentu, Rady a Komise.

Obsah a program školení:
1. Princip činnosti klimatizace a rozdělení systémů, které obsahují fluorované skleníkové plyny v motorových vozidlech
2. Znalosti běžných postupů pro znovuzískávání fluorovaných skleníkových plynů
3. Zapojení regeneračního zařízení do přívodních otvorů klimatizačního systému obsahujícího fluorované skleníkové plyny motorových vozidel a jeho odpojení
4. Obsluha, kontrola a servisní úkony prováděné na plničkách klimatizací
5. Servis klimatizace, lhůty a rozsah prací
6. Způsoby detekce úniku fluorovaných skleníkových plynů a oprav systémů
7. Přehled výrobců systémů a dodavatelů dílů, zacházení s lahví pro chladivo
8. Zásady bezpečnosti práce, ochrany životního prostředí a ovzduší, dopad chladiv s fluorovanými skleníkovými plyny na životní prostředí a příslušné předpisy v oblasti životního prostředí.
9. Závěrečný test znalostí, vydání osvědčení o absolvování školení

Poznámka: Na základě absolvování školení a po úspěšném vyplnění testu vydá zástupce společnosti APM Automotive, osvědčení o školení s dodatkem o absolvování školení právních předpisů a manipulace s mediem a regeneračním zařízením. (údaje dle článku 3 Nařízení komise (ES) č. 307/2008)

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!