AUTO KELLY: Zlepšení kvality práce a služeb v autoservisu

, 26. srpna 2015, 12:41

Společnost Auto Kelly pro Vás připravila nové odborné školení, které stojí za to navštívit.

Určeno:
Především pro majitele a vedoucí autoservisu, kteří chtějí zlepšit úroveň poskytovaných služeb zákazníkům, chtějí zvednout image servisu, a pomocí kvalitních služeb zvýšit tržby a zisk autoservisu.
Pro přijímací techniky, kteří se chtějí seznámit se základními pravidly profesionální péče o zákazníka autoservisu, a kteří chtějí lépe poznat, co si zákazník přeje a co požaduje.

Cíl školení:

  • co je opravdová kvalita práce autoservisu a kvalita práce přijímacího technika
  • zvednout a budovat dobrou image autoservisu
  • základní požadavky zákazníka na kvalitní služby
  • nejdůležitější pravidla pro poskytování dokonalých služeb, jejich uvedení do praxe a kontrola
  • zvýšit loajalitu zákazníků a zvýšit počet opakovaných návštěv
  • pomocí zlepšení kvality služeb zvýšit tržby a zisk

Obsah školení:

  • jak více vydělávat v autoservisu
  • z čeho se skládá kvalita autoservisu a kvalita práce přijímacího technika
  • umění přesvědčit zákazníka
  • základní požadavky na kvalitní služby (zásady, pravidla)
  • jak zvýšit tržby a zisk při příjmu a při prohlídce vozidla
  • zásady a postupy při objednání po telefonu, při příjmu, při prohlídce vozidla, během průběhu zakázky a při předávání vozidla
  • jak vysvětlovat (prodat) provedené práce, fakturovanou cenu a budoucí práce
  • co mi vydělají 4 minuty rozhovoru se zákazníkem při jeho odjezdu
  • jak pečovat o stávající zákazníky po opravě

Organizační informace:
Termíny a místa školení:
2. 9. 2015 v Praze, Tréninkové centrum Auto Kelly, Ocelářská 16, Praha 9  
3. 9. 2015 v Brně, Pobočka Auto Kelly, Řípská 1407/2B, 627 00 Brno – Slatina  

Označení školení: RA38

V případě zájmu o školení kontaktujte svého obchodního zástupce, manažera služeb na tel.: +420 725 305 880 nebo pište na: skoleni@autokelly.cz.

Více na www.autokelly.cz

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!