Společnost Auto Kelly pro Vás připravila nové odborné školení, které stojí za to navštívit.
Určeno:
Především pro majitele a vedoucí autoservisu, kteří chtějí zlepšit úroveň poskytovaných služeb zákazníkům, chtějí zvednout image servisu, a pomocí kvalitních služeb zvýšit tržby a zisk autoservisu.
Pro přijímací techniky, kteří se chtějí seznámit se základními pravidly profesionální péče o zákazníka autoservisu, a kteří chtějí lépe poznat, co si zákazník přeje a co požaduje.
Cíl školení:
- co je opravdová kvalita práce autoservisu a kvalita práce přijímacího technika
- zvednout a budovat dobrou image autoservisu
- základní požadavky zákazníka na kvalitní služby
- nejdůležitější pravidla pro poskytování dokonalých služeb, jejich uvedení do praxe a kontrola
- zvýšit loajalitu zákazníků a zvýšit počet opakovaných návštěv
- pomocí zlepšení kvality služeb zvýšit tržby a zisk
Obsah školení:
- jak více vydělávat v autoservisu
- z čeho se skládá kvalita autoservisu a kvalita práce přijímacího technika
- umění přesvědčit zákazníka
- základní požadavky na kvalitní služby (zásady, pravidla)
- jak zvýšit tržby a zisk při příjmu a při prohlídce vozidla
- zásady a postupy při objednání po telefonu, při příjmu, při prohlídce vozidla, během průběhu zakázky a při předávání vozidla
- jak vysvětlovat (prodat) provedené práce, fakturovanou cenu a budoucí práce
- co mi vydělají 4 minuty rozhovoru se zákazníkem při jeho odjezdu
- jak pečovat o stávající zákazníky po opravě
Organizační informace:
Termíny a místa školení:
2. 9. 2015 v Praze, Tréninkové centrum Auto Kelly, Ocelářská 16, Praha 9
3. 9. 2015 v Brně, Pobočka Auto Kelly, Řípská 1407/2B, 627 00 Brno – Slatina
Označení školení: RA38
V případě zájmu o školení kontaktujte svého obchodního zástupce, manažera služeb na tel.: +420 725 305 880 nebo pište na: skoleni@autokelly.cz.
Více na www.autokelly.cz
Komentáře