Výměna sady vačkové hřídele pro vozy VW, Audi a Škoda s motorem 2,5 TDi V6

26. listopadu 2010, 0:00

Výměna sady vačkové hřídele Ruville 225411 pro vozy VW, Audi a Škoda s motorem 2,5 TDi V6.

Problém
Zvýšené opotřebení ve styčných bodech mezi vačkovými hřídelemi a vahadly. Toto opotřebení způsobuje pozvolnou ztrátu výkonu a neklidný chod motoru, částečně také jeho cukání. Opotřebení se začíná projevovat v mnoha případech již od 120.000 km.

Příčina
Často jsou používány oleje, které nesplňují specifikace stanovené výrobcem. Dalším negativním vlivem je nedodržování intervalů mezi výměnou oleje. Vzhledem ke své konstrukci jsou hlavy válců u motorů V6 TDI velice citlivé a reagují na použití nesprávných maziv.

Odstranění problému
Výměna všech příslušných dílů, tzn. nejen poškozených součástek, ale celé sady. Zároveň musí být vždy provedena výměna oleje a olejového filtru. Navíc se doporučuje vymontovat spodní olejovou vanu, aby mohly být odstraněny ucpávky a vahadla, které do ní případně mohly spadnout.

 

Tuto informaci poskytla firma Auto Partner ve spolupráci s firmou Ruville.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Anonym, 30. listopadu 2010, 0:00 0 0

Je zabudnute, ze treba odporucit vymenit aj ventil obmedzujuci tlak !!! Pretoze toto zakaznici nevedia a nove Ruville, alebo aj iny vyrobca lahko skoncia ako stare vacky behom par km....
- upso_svk

Odpověď

Anonym, 27. prosince 2010, 0:00 0 0

Zde je hlavní problem ruville,je to normální přebal febi což je megažumpa.Všechny tyto sady jsem osobně z motorů po 6-20 či 30ti tis km vyndaval uplně na šrot.Jediné co funguje je original a pokud nekomu tyhle pseudo sady vydržely tak měl užasné štěstí.nejduležitější prvvek pro mazání je hydrozdvihátko a vahadlo přes které jde olej na vačku,dále pokud je v hlavě válců vydřené lužko na hydro např po užasném LL servisu není tomu pomoci nebude tam tlak a dopadne to zle i s originály.
- Satas

Odpověď