Výměna ramene TRW na příkladu modelu Ford Focus II

3. června 2015, 17:52

Výměna ramene TRW na příkladu modelu Ford Focus II.

TRW připomíná: některé šrouby uchycující rameno se musí dotáhnout teprve po spuštění auta nebo po zatížení zavěšení jiným způsobem. U předního ramene modelu Ford Focus se jedná o upevňovací  šroub malého silentbloku ( přední silentblok ramene). U zadního zavěšení se jedná o všechny šrouby. Jenom takovým způsobem budou ramena uchycena správně, v pracovní pozici, což zaručí jejich maximální trvanlivost. V opačném případě budou hned po spuštění silentbloky přetíženy a dojde k jejich předčasnému zničení.

Přední zavěšení modelu Ford Focus má konstrukci typu McPherson. U každého kola se nachází spodní příčné rameno a pružící tyč. Kola jsou propojena stabilizátorem pomocí tyček stabilizátoru. Řídící mechanismus je pomocí příčných táhel řízení s vyměnitelnými koncovkami (čepy) spojen s těhlicí. V ramenech můžeme vyměnit jednak čepy, tak silentbloky. Čepy ramen v nových vozech jsou přinýtovány. Balení vyměnitelných čepů obsahuje upevňovací šrouby.

Zadní zavěšení je nezávislé konstrukce, víceprvkové. Na každé zadní kolo připadají jedno velké (dolní) příčné rameno, dvě menší příčná ramena a jedno podélné rameno. V nabídce TRW jsou dostupná dvě nejčastěji měněná příčná ramena – menší a větší ve tvaru banánu. S ohledem na fakt, ze upevňovací šrouby se často zapékají do silentbloků ramen, je výměna samotných silentbloků obtížná. Doporučuje se výměna celého ramene.

Související články

Program AUTOMOTIVE DIAMONDS nominován na prestižní ocenění za nejlepší věrnostní program
Program AUTOMOTIVE DIAMONDS nominován na prestižní ocenění za nejlepší věrnostní program

„Automotive Diamonds” – věrnostní program pro servisy na nazávislém trhu náhradních dílů, který sjednocuje mnoho výrobců pro aftermarket, byl nominován na prestižní cenu Loyalty Award 2015 v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Jako jediný zástupce automobilové branže program "Automotive Diamonds", musel pokořit silnou konkurenci, aby zaujal pozici vedle dobře známých světových značek, jako […]

Ramena zavěšení TRW
Ramena zavěšení TRW

Kompletní ramena jsou jedním z nejdůležitějších sortimentů v produkci dílů zavěšení TRW. Značka TRW je spojována hlavně s brzdovými komponenty a bezpečnostními systémy, jako jsou bezpečnostní pásy, airbagy, atd. Zatímco již mnoho let je TRW také na trhu s díly zavěšení a řízení, což se odráží v kampani Corner Module (Corner Module TRW znamená dokonale […]

Elektrická parkovací brzda TRW pro dodávková vozidla
Elektrická parkovací brzda TRW pro dodávková vozidla

TRW jako první uvede na trh elektrickou parkovací brzdu určenou pro užitková auta, která budou vyráběná od roku 2017 v Severní Americe, s využitím vlastní technologie elektrické parkovací brzdy (EPB) se sníženou hmotností a s různými funkcemi v segmentu menších užitkových aut. ,,Rozšíření využitelnosti naší elektrické parkovací brzdy pro segment dodávkových vozidel a vozů SUV […]

TRW na veletrhu ReMaTec 2015
TRW na veletrhu ReMaTec 2015

TRW Automotive Aftermarket bude prezentovat své vedoucí postavení v oblasti regenerace dílů a systémů jakosti OE na veletrhu ReMaTec 2015. Společnost bude prezentovat inovativní produkty a technologie připravené pro rok 2015 včetně nejnovějších repasovaných třmenů a celků řízení pro nákladní vozidla (HCV). V impozantním stánku o rozloze 96 m2 pod heslem complete remanufacturing solution (kompletní […]

TRW mezi TOP 50 firem podle Woman Engineer Magazine
TRW mezi TOP 50 firem podle Woman Engineer Magazine

Přední dámský magazín Woman Engineer Magazine zařadil firmu TRW mezi 50 firem, ve kterých v roce 2015 stojí za to pracovat, pokud jste žena. Pro 24.ročník každoroční ankety pořádané časopisem byly čtenářky požádány, aby vybraly společnost, ve které by rády pracovaly nebo ve které panuje nejlepší pracovní prostředí pro ženy inženýrky. TRW se umístila na […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Anonym, 16. srpna 2016, 17:58 0 0

Zdravím, podélné rameno v nabídce stále není a nebude?
Dnes jsem si všiml na obou Focusech (I. , II.), že při stání auta a silném zhoupnutí se ozývá vrznutí od levého příčného ramene, jeho předního uložení. Při zatažení ruční brzdy na max a houpání auta se vrzání mnohem zesílí. Za jízdy ale nic slyšet není a ostatní silentbloky jsou v pořádku. Na FF2 i na omak a na pohled je silentblok v pořádku, pevný, guma zcela obepíná. Není toto vrzání normální, dáno konstrukcí nápravy? Obě auta mají najeto cca 150tkm. Děkuji

Odpověď