Menu

Technika

Olej v chladicí kapalině – co je příčinou a jaké mohou být následky?

Olej v chladicí kapalině signalizuje netěsnost mezi olejovým a chladicím systémem. Přítomnost maziva v chladicí kapalině může vést k závažným poruchám v důsledku problémů s chlazením pohonné jednotky. Odkud se olej v chladicí kapalině bere a jak únik lokalizovat?

Problémy s hlučným pohonem ozubeného řemene

Trápí vás hlučný pohon ozubeným řemenem, přeskakování/roztržení rozvodového řemene a poškození motoru? Continental představuje řešení v podobě sady rozvodového řemene CT1168K1/K2/WP1/WP2/K6PRO/WP8PRO, vhodné pro vozidla VW, Audi, Seat, Škoda 1,4–2,0 TDI Common Rail, EA288.

Co je to bezestupňová převodovka (CVT) a jak funguje? Jaký olej používat pro převodovku CVT?

Bezestupňové převodovky jsou jedním z hlavních typů automatických převodovek v současných automobilech. Společně se specialisty ze společnosti TotalEnergies vám přinášíme základní informace na téma těchto převodovek.

Continental radí: Co dělat, když excentr napínáku během napínání praská

Může se stát, že excentr napínáku během napínání praská. Continental radí postup práce u sady rozvodových řemenů CT1168K1/ K2/ WP1/ WP2/ WP7/ WP9/ K6PRO/ WP8PRO VW, Audi, Seat, Škoda 1,4–2,0 TDI Common Rail, EA288.

Jak funguje magnetické odpružení?

Magnetické systémy odpružení vozidel se od svých elektronicky řízených protějšků výrazně liší. Ty obvykle používají tlumiče s plynulou regulací tvrdosti, řídicí jednotku (ECU) a řadu senzorů. Ačkoli výsledný efekt obou systémů je podobný, princip fungování je zcela odlišný.

Nejčastější závady Audi A4 (B9) – co zkontrolovat před koupí a co vyměnit po koupi?

Audi A4 generace B9 je na německé poměry dlouho prodávaným modelem. Stylisticky načrtnutý jako podle pravítka, solidně zpracovaný. Jinými slovy, jedná se o jeden z nejklasičtějších německých vozů dostupných na trhu, který je oblíbený také u nás. Moderní design Audi dokáže oslovit. Je ale také z hlediska servisu vše bezproblémové?

Oleje pro motory s filtrem pevných částic

Filtr pevných částic zachycuje a spaluje saze nacházející se ve výfukových plynech. Síť ProfiAuto vysvětluje, proč by se u motorů s tímto filtrem měly používat speciální oleje, a co se může stát, když řidič tato doporučení nedodržuje.

8 nejčastějších závad u tlumičů pérování

V tomto článku se dozvíte, jak diagnostikovat nejčastější závady tlumičů a vzpěr pérování, které mohou vést k reklamacím. Prozkoumáme, proč se tyto problémy objevují, a pochopíme jejich hlavní dopady na výkon odpružení i to, jak se jim v budoucnu vyhnout.

febi: Výměna vodního čerpadla s těsněním

Specialisté značky febi radí, jak správně vyměnit vodní čerpadlo u vozů se vznětovými motory o obsahu 2.0 a 2.2L, jako jsou Citroen, DS, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Toyota a Vauxhall. 

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy