Technika

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy

Tipy jak udržovat inteligentní vodní čerpadla

Na základě materiálů společnosti Auto Kelly a febi přinášíme několik tipů jak udržovat inteligentní vodní čerpadla.

Montážní videa na zákaznickém portálu Nissens

Na zákaznickém portálu Nissens nově najdete montážní návody a videa pro klima kompresory, vnitřní ventilátory, spojky ventilátoru či expanzní nádrže.

Jak jednoduše vylepšit auto pomocí diagnostiky - 2. díl

V tomto díle technických informací od Auto Kelly a SuperVAGu budeme pokračovat v představení dalších možností praktických vychytávek a funkcí pro vozy s MQB platformou jako jsou Octavia III, Fabia III, Rapid, Golf VII, Polo VI, Leon III a další vozy.

ZF Aftermarket zná ten správný způsob výměny pumpy posilovače řízení

Pokud jde obtížně otáčet volantem nebo čerpadlo řízení s posilovačem sníží nebo ztratí schopnost správně cirkulovat tekutinu, bude nutné jej vyměnit. Experti ZF Aftermarket vám vysvětlí jednoduchý postup výměny čerpadla EHPS.

Pozor na správný výběr škrticí klapky benzínových motorů koncernu VW

U starších, benzínových motorů koncernu VW o obsahu 1.2 a 1.4 litru se vyskytují 2 typy škrtících klapek, které jsou téměř stejné. Ve spolupráci s firmou KS Motor vám na základě servisních informací společnosti Pierburg objasníme, proč tyto klapky nelze zaměnit.

Technická informace SKF: Doporučená montáž napínáků VKM 11269 a VKM 11263

Doporučená montáž k nové generaci napínáků VKM 11269 a VKM 11263.

Firma Schaeffler varuje před záměnou napínací kladky

Firma Schaeffler, producent značky INA, upozorňuje na nebezpečí, které může nastat při záměně napínacích kladek a tlumičů vibrací u dieslových motorů koncernu VW.

Jak jednoduše vylepšit auto pomocí diagnostiky

V tomto díle technických informací od Auto Kelly a SuperVAGu začneme představovat praktické vychytávky a jednoduché funkce pro MQB platformu, které snadno aktivujete diagnostikou a jednoduše tak vylepšíte auto.

Pohádka o jediném oleji pro všechna auta

LIQUI MOLY vysvětluje, proč existuje tolik různých motorových olejů. Kdysi dávno, před mnoha lety to bylo snadné: o ten správný motorový olej jste se nemuseli starat, protože téměř pro všechny automobily byl vhodný stejný olej. Oliver Kuhn, zástupce vedoucího laboratoře pro oleje LIQUI MOLY, vysvětluje, proč univerzální motorový olej již neexistuje.

Změna konstrukce ložisek SKF pro některé vozy VW a Mercedes

Firma SKF upravila konstrukci několika ložisek kol určených pro aftermarket. Změny se týkají například vozů VW Crafter, Multivan, Touareg nebo Transporter a Mercedesu Sprinter, třídy V, Viano a Vito.