Technika

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy

Správná identifikace předních tlumičů pro MB-Sprinter / VW-LT

U vozidel Mercedes-Benz Sprinter a VW LT vyráběných mezi roky 1995-2006 existují přední tlumiče pérování ve 2 různých montážních délkách. Ve spolupráci s firmou Sachs vám pomůžeme s jejich správnou identifikací.

Tipy na lakování za chladného počasí v zimě

Získejte optimální výsledky lakování nezávislé na teplotě díky tipům od Haralda Klöcknera, vedoucího školicího a technického oddělení Standoxu pro Evropu, Střední východ a Asii.

Elastická řemenice klikové hřídele - metody kontroly

Vizuální kontrola řemenice klikové hřídele by se měla provádět každý 60.000 km nebo při výměně drážkového řemene. Specialisté ze společnosti NTN-SNR přinášejí návod, jak nejjednodušším způsobem řemenici zkontrolujete.

Ventily v olejových filtrech a jejich funkce

V olejových filtrech typu SPIN-ON mohou být tři typy ventilů. Jejich použití v daném filtru se odvíjí od konstrukce filtru, kterou určuje výrobce motoru nebo vozidla. Seznamte se s funkcí jednotlivých ventilů a dozvíte se, proč jsou pro činnost filtru tak důležité.

KYB montážní instrukce předních tlumičů FIAT 500

Fiat 500, vyráběný od roku 2017, je nejen v Evropě vcelku oblíbené vozidlo. Časem se však ukázalo, že výměna tlumičů a pružin na přední nápravě u tohoto modelu není až tak jednoduchá, jak se může zdát. Ve spolupráci s firmou KYB Vám přinášíme přehledné montážní instrukce, které Vám při výměně mohou pomoct.

Jak přidat nebo odebrat řídící jednotku

V tomto díle technických informací od Auto Kelly a SuperVAGu se budeme věnovat problematice konfigurace řídicích jednotek ve vozidle a možnosti jejich dodatečné montáže.

Doporučení pro montáž sady rozvodového řetězu

Ve spolupráci s firmou KS Motor Vám přinášíme pár rad a doporučení, jak postupovat při montáži rozvodového řetězu.

Použitím Tritanu proti opotřebení rozvodového řetězu

Neustále rostoucí nároky na vznětové a zážehové motory si žádají také stále více zatížitelné díly, které se vyznačují vysokou odolností proti opotřebení. To platí především pro pohyblivé díly moderních zejména turbodieselových motorů s přímým vstřikováním. Mezi nejvíce zatížené pohyblivé díly těchto motorů patří i rozvodový řetěz.

Znáte brzdovou kapalinu DOT 4?

Výměnu a výběr této opomíjené provozní kapaliny raději každý motorista svěří autoservisu. Bohužel i v těchto kruzích se většina pracovníků domnívá, že brzdová kapalina DOT 4 je jen jedna. Že tomu tak není, o tom vás přesvědčí Jan Skolil ze společnosti CLASSIC Oil s.r.o.

Problémy s písty u motorů TSI / TSFI

Ve spolupráci s firmou KS Motor Vám přinášíme seznam nejčastěji poptávaných pístů pro motory TSI / TSFI vozů Škoda, VW, Audi a Seat. U těchto motorů může dojít při montáži k problémům s průměrem čepu.