Menu

Technika

Rychlý a snadný test ventilu sekundárního vzduchu [VIDEO]

Nadměrný hluk při provozu pumpy sekundárního vzduchu nebo nefunkčnost této součástky může být důsledkem problémů s ventilem sekundárního vzduchu. Toto instruktážní video od společnosti Motorservice Group vysvětluje, proč se může pumpa za této situace pokazit, a ukazuje, jak lze stav ventilu snadno a rychle zkontrolovat.

Diagnostika zapalovacích cívek

Zapalovací cívka je jedním z nejdůležitějších prvků systému zapalování zážehového motoru. Zapalovací cívka generuje přeměnou nízkého napětí na vysoké napětí elektrický náboj. Vysoké napětí je ve finální fázi přeměněno zapalovací svíčkou v jiskru, která zažehne směs vzduchu a paliva nahromaděnou ve spalovací komoře.

Polymerizace chladiva R1234yf

Polymerizace chladiva R1234yf může způsobit úplné zničení plničky klimatizace. V určitých situacích může při plnění stanic pro servis klimatizace chladivem R1234yf dojít k polymerizaci. Výsledkem je látka s konzistencí podobnou silikonu, která nevratně poškozuje servisní stanici klimatizace.

Výměna rozvodů není jen o řemenu. Jaké další díly se musí vyměnit nebo zkontrolovat?

Rozvodové systémy poháněné řemenem vyžadují pravidelnou výměnu. Při provádění takového servisu je vhodné zákazníka vyzvat k výměně nebo kontrole také několika dalších součástek. Co by se mělo vyměnit spolu s rozvody?

Continental: Příčiny a řešení posunutého běhounu napínací kladky

Continental přináší bližší pohled na situaci, kdy došlo k posunutí běhounu napínací kladky. Řešení je vhodné pro CT1078K1, CT1178K1 pro Opel/Vauxhall/Chevrolet 1,7D/CDTI.

Olej v chladicí kapalině – co je příčinou a jaké mohou být následky?

Olej v chladicí kapalině signalizuje netěsnost mezi olejovým a chladicím systémem. Přítomnost maziva v chladicí kapalině může vést k závažným poruchám v důsledku problémů s chlazením pohonné jednotky. Odkud se olej v chladicí kapalině bere a jak únik lokalizovat?

Problémy s hlučným pohonem ozubeného řemene

Trápí vás hlučný pohon ozubeným řemenem, přeskakování/roztržení rozvodového řemene a poškození motoru? Continental představuje řešení v podobě sady rozvodového řemene CT1168K1/K2/WP1/WP2/K6PRO/WP8PRO, vhodné pro vozidla VW, Audi, Seat, Škoda 1,4–2,0 TDI Common Rail, EA288.

Co je to bezestupňová převodovka (CVT) a jak funguje? Jaký olej používat pro převodovku CVT?

Bezestupňové převodovky jsou jedním z hlavních typů automatických převodovek v současných automobilech. Společně se specialisty ze společnosti TotalEnergies vám přinášíme základní informace na téma těchto převodovek.

Continental radí: Co dělat, když excentr napínáku během napínání praská

Může se stát, že excentr napínáku během napínání praská. Continental radí postup práce u sady rozvodových řemenů CT1168K1/ K2/ WP1/ WP2/ WP7/ WP9/ K6PRO/ WP8PRO VW, Audi, Seat, Škoda 1,4–2,0 TDI Common Rail, EA288.

Jak funguje magnetické odpružení?

Magnetické systémy odpružení vozidel se od svých elektronicky řízených protějšků výrazně liší. Ty obvykle používají tlumiče s plynulou regulací tvrdosti, řídicí jednotku (ECU) a řadu senzorů. Ačkoli výsledný efekt obou systémů je podobný, princip fungování je zcela odlišný.

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy