Kalibrované silentbloky MEYLE-HD v montážním pouzdře do ramen zadní nápravy BMW

, 25 srpna 2018, 10:22

Firma MEYLE představuje trvalé opravárenské řešení pro aftermarket: kalibrované (štěrbinové) silentbloky MEYLE-HD v montážním pouzdře do ramen zadní nápravy pro vozy BMW.

kalibrované (štěrbinové) silentbloky MEYLE-HD v montážním pouzdře do ramen zadní nápravy pro vozy BMW

Dalším technickým detailem, který výrazně ulehčuje montáž je to, že přípravek na montáž a stlačení silentbloku je delší než vlastní silentblok, což umožňuje přesné zavedení silentbloku do ramene a jeho vedení při zalisování. Silenbloky je navíc možné objednávat i jednotlivě: Přípravek je možné používat v běžném provozu servisu.

S tímto Smart-Repair-Kitem představuje společnost MEYLE pro servisy trvalé řešení těchto oprav, které šetří zdroje i peníze. Také životní prostředí je tímto systémem oprav ochráněno: hliníkové tělo ramene, jehož výroba je velice energeticky a materiálově náročné, lze opakovaně použít, odpad při tomto typu opravy je redukován na několik součástek z gumy a hliníku.

Společnost MEYLE skóruje i na poli hmotnosti: Soupeřem 4 kg vážícího originálního ramene jsou dva silentbloky MEYLE s hmotností 600 g. Tyto výhody se prolínají celým řetězcem: Nižší náklady na výrobu, dopravu, balení, při demontáži a montáži, a nakonec i v servisu, díky menším nárokům na skladování. Kalibrované (štěrbinové) silentbloky MEYLE-HD a montážní přípravky budou představeny na veletrhu Automechanika 2018 ve Frankfurtu a byli nominovány na cenu Automechanika Innovation Award 2018.

  • Úspora času a peněz pomocí jednotlivě vyměnitelných silentbloků: První kompletní opravárenské řešení pro aftermarket
  • Smart Repair-Kit včetně přípravku vyvinutého společností MEYLE pro montáž
  • Kalibrovaný (štěrbinový) silentblok MEYLE-HD stlačený v montážním přípravku na přesnou míru pro montáž
  • 4 roky záruka na produkty MEYLE-HD

MEYLE servisní tip:

Poškozený silentblok pozná řidič podle nepřesného řízení a vedení vozidla a zvuků, vycházející ze zadní nápravy. Postižená auta jsou často starší 10 let a mají najeto více než 200 000 km. Ke zvýšenému opotřebení zadní nápravy přispívá i časté používání přívěsného vozíku. V závislosti na velikosti vozidla a částečně velmi pohodlném podvozku se ve většině případů závada na silentblocích pozná až při důkladné prohlídce vozidla.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!