Nástup jara představuje pro autolakovny jedno z nejčilejších období roku. Zákazníci chtějí být na sezonu připraveni a zbavují jejich vozy známek poškození a opotřebení v zimním provozu. Divize Autoopravárenství společnosti 3M Česko, která je tradičním dodavatelem spotřebního materiálu pro lakovny, proto přichází s jarní kampaní „Inspirujte se“, určenou pro lakovny a autoservisy.
Základem kampaně realizované ve spolupráci s distributory 3M je kuponová knížka s pestrou nabídkou spotřebního materiálu, zvýhodnění a profesionálního poradenství 3M. Kampaň „Inspirujte se“ nabízí výkonné materiály 3M pro broušení a leštění; lešticí sady; osobní ochranné pracovní prostředky pro pracovníky v lakovnách a revoluční systém přípravu a stříkání barev 3M™ PPS™. Nabídku doplňují množstevní zvýhodnění, soutěž pro zákazníky a možnost technické konzultace přímo u zákazníka.
"Prostřednictvím kampaně ‘Inspirujte se‘ chceme zákazníkům zajistit přístup k nejnovějším technologiím a trendům, které 3M jako lídr v inovacích přináší. Lakovny a servisy tak lépe obstojí v konkurenčním boji, protože svým zákazníkům budou moci nabídnout extra služby a budou pracovat velmi efektivně", shrnul význam kampaně Aleš Zenkl, ředitel divize Autoopravárenství 3M Česko.
3M v rámci jarní kampaně „Inspirujte se“ nabízí lakovnám a servisům službu mobilního Předváděcího a konzultačního centra. Technický poradce 3M tak může přímo na místě představit aplikaci výrobků 3M v prostředí reálného provozu, a současně na míru vypočítat úspory, kterých může provoz lakovny dosáhnout při využití systémů společností 3M. Kampaň trvá do 30. června 2014.
Komentáře