3M ve své jarní kampani představuje nepřekonatelně silné spojení s využitím VHB pásky

9. června 2014, 14:43

VHB™ pásky jsou z 100% tvořeny našlehaným akrylovým lepidlem, jedná se o technologii vyvinutou a patentovanou společností 3M. Poskytují velmi silný spoj, v jednom kroku lepí i těsní. Nahrazují klasické formy upevňování jako šroubování, svařování, nýtování, lepení tekutými lepidly.

„Globálním megatrendem je snižování váhy výrobků. Lepení a zvláště VHB pásky jsou technologií, která pomáhá firmám tento trend následovat“ říká Eva Houdová, marketingová specialistka divize průmyslových lepidel a lepicích pásek. VHB™ pásky umožňují firmám zvýšit produktivitu zkrácením procesu výroby. Mají okamžitou manipulační pevnost, jednoduchou aplikaci bez nutnosti složité předpřípravy povrchů a výsledný spoj nenarušuje design, protože není viditelný. Tímto tedy odpadá vrtání v případě šroubování a nýtování, při kterém materiály často praskají. Stačí pouze zbavit lepený povrch nečistot, odmastit a pásku dostatečně přitlačit. Své uplatnění mají při průmyslové výrobě, montáži či ve stavebnictví.

V rámci kampaně je zákazník seznámen s unikátními vlastnostmi VHB™ pásek pomocí zaslaného vzorku a v další části komunikace je mu nabídnuta technická konzultace přímo ve firmě. Techničtí odborníci 3M zváží v rámci konzultace při výběru správné technologie všechny aspekty lepení a vyberou a otestují nejvhodnější produkt přímo na míru dané aplikace.

3M má jako výrobce adhezních technologií s nejširší produktovou nabídkou na trhu technickou kompetenci ve všech technologiích lepení. Společnost 3M dále nabízí svým průmyslovým zákazníkům špičkový lokální technický servis v podobě testování v laboratoři. Společně s technology zákazníků spolupracuje na vývoji nových produktů a aplikací.

Tisková zpráva 3M Česká republika

Související články

3M ve své jarní kampani přináší inspiraci do autolakoven a autoservisů po celé ČR
3M ve své jarní kampani přináší inspiraci do autolakoven a autoservisů po celé ČR

Nástup jara představuje pro autolakovny jedno z nejčilejších období roku. Zákazníci chtějí být na sezonu připraveni a zbavují jejich vozy známek poškození a opotřebení v zimním provozu. Divize Autoopravárenství společnosti 3M Česko, která je tradičním dodavatelem spotřebního materiálu pro lakovny, proto přichází s jarní kampaní „Inspirujte se“, určenou pro lakovny a autoservisy. Základem kampaně realizované […]

3M – Více než 100 let inovací
3M – Více než 100 let inovací

Aby mohla společnost 3M tvořit budoucnost přesně takovou, jakou ji zákazníci potřebují mít, investuje ročně až 1,7 miliardy USD do vývoje a výzkumu nových výrobků. Interaction je dlouholetým partnerem 3M a zároveň největším distributorem v oblasti 3M Česko Automotive. Společnými silami se snaží ulehčovat Vám každodenní činnosti v pracovním životě.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!