Program odměn za loajalitu zákazníků v oblasti rychle rostoucího nezávislého aftermarketu (IAM) ‘Automotive Diamonds’ byl nyní spuštěn v České republice pro značky DENSO, Philips a TRW.
Pan Alexander Knorn, manažer komunikace TRW s autoservisy, k tomu řekl: “Toto je významný krok vývoje ‘Automotive Diamonds’ a velká novinka pro autoservisy v České republice. Prostřednictvím tohoto programu mohou být mechanici autoservisů odměněni za nákup doplňkových produktů. Průzkum ukazuje, že partnerské programy jsou v zemích střední a východní Evropy velmi populární, proto jsme přesvědčeni, že program Automotive Diamonds bude i zde velmi dobře přijat.”
Program zahájený před třemi lety je stále velmi úspěšný a nyní se stává ještě atraktivnějším díky začlenění dalších partnerů. Body, čili tzv. "diamonds", lze získat za zakoupení produktů zařazených do programu. Nová nabídka tak podpoří celý program, nabídne výhody většímu počtu uživatelů a bude mít jistě pozitivní dopad na velikost obratu v oblasti prodeje.
Oblast aftermarketu v České republice trvale roste a je na podobné příležitosti připravena. Vyznačuje se jednoduchou a efektivní strukturou s průměrným stářím vozového parku 14 let. Tento trh v regionu střední a východní Evropy významně přispívá k růstu. Faktory, jako jsou rostoucí rozsah vozového parku a zvýšení příjmů, znamenají, že lze očekávat, že si trh udrží nadprůměrnou roční míru růstu i v nadcházejících letech.
Veškeré informace jsou k dispozici na adrese: www.automotivediamonds.com.
Komentáře