AUTOMOTIVE DIAMONDS se spouští v ČR aneb Diamantová výzva pro autoservisy

, 18. května 2015, 15:46

Program odměn za loajalitu zákazníků v oblasti rychle rostoucího nezávislého aftermarketu (IAM) ‘Automotive Diamonds’ byl nyní spuštěn v České republice pro značky DENSO, Philips a TRW.

Pan Alexander Knorn, manažer komunikace TRW s autoservisy, k tomu řekl: “Toto je významný krok vývoje ‘Automotive Diamonds’ a velká novinka pro autoservisy v České republice. Prostřednictvím tohoto programu mohou být mechanici autoservisů odměněni za nákup doplňkových produktů. Průzkum ukazuje, že partnerské programy jsou v zemích střední a východní Evropy velmi populární, proto jsme přesvědčeni, že program Automotive Diamonds bude i zde velmi dobře přijat.”

Program zahájený před třemi lety je stále velmi úspěšný a nyní se stává ještě atraktivnějším díky začlenění dalších partnerů. Body, čili tzv. "diamonds", lze získat za zakoupení produktů zařazených do programu. Nová nabídka tak podpoří celý program, nabídne výhody většímu počtu uživatelů a bude mít jistě pozitivní dopad na velikost obratu v oblasti prodeje.

Oblast aftermarketu v České republice trvale roste a je na podobné příležitosti připravena. Vyznačuje se jednoduchou a efektivní strukturou s průměrným stářím vozového parku 14 let. Tento trh v regionu střední a východní Evropy významně přispívá k růstu. Faktory, jako jsou rostoucí rozsah vozového parku a zvýšení příjmů, znamenají, že lze očekávat, že si trh udrží nadprůměrnou roční míru růstu i v nadcházejících letech.

Veškeré informace jsou k dispozici na adrese: www.automotivediamonds.com.

Související články

Brzdové destičky a kotouče TRW představují „Perfektní spojení “ pro bezpečnost, výkon a efektivitu
Brzdové destičky a kotouče TRW představují „Perfektní spojení “ pro bezpečnost, výkon a efektivitu

Společnost TRW Automotive Aftermarket zveřejnila podrobnosti o své nové multimediální kampani. Kampaň "The Perfect Match"(Perfektní spojení) vysvětluje, že společná montáž destiček a kotoučů TRW je jednak nejbezpečnější volbou pro servisy a motoristy, ale také nejefektivnější a nejrozumnější volbou pro distributory. Ben Smart, Marketing Services Manager, global Parts & Service vysvětluje: “Našim cílem v TRW je zajistit […]

TRW uvádí dvoustupňové olejové čerpadlo pro převodovky
TRW uvádí dvoustupňové olejové čerpadlo pro převodovky

Společnost TRW oznámila zahájení výroby dvoustupňových čerpadel oleje pro dvě hlavní evropské automobilové platformy. Dvoustupňové čerpadlo je nejnovější inovací v technologii čerpadel TRW. Je vhodné zejména pro mokré dvouspojkové převodovky díky schopnosti integrovat svá dvě vnější zubová čerpadla do jednoho kompaktního pouzdra. První m stupněm je nízkotlaké čerpadlo, které ochlazuje a promazává mokré spojky olejem. […]

AUTOMOTIVE DIAMONDS odpočítává dny do svátků s adventním kalendářem jako prosincových překvapením
AUTOMOTIVE DIAMONDS odpočítává dny do svátků s adventním kalendářem jako prosincových překvapením

Oceněný věrnostní program „automotive Diamonds“ představil online adventní kalendář pro zúčastněné autoservisy nabízející „dárkové překvapení“ pro každý den v prosinci. Rozsah těchto ‘překvapení’ sahá od přídavných diamantů za zakoupené produkty, či zdarma nabízených technických a reklamních informací, až po vstup do sázkové loterie s hlavní cenou 10.000 diamantů. Tato cena může být také uložena a […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!