Rozšíření řady Brisk Iridium Premium+ a Premium Evo

11. dubna 2016, 7:48

Firma Brisk rozšířila řady Brisk Iridium Premium+ a Premium Evo.

Brisk Premium EVO
V prosinci 2015 byla zahájena akvizice a prodeje nové unikátní produktové řady Brisk Premium EVO v 6 základních typech provedení “D, L, R, E a G”.

Od 1. 4. 2016 mají zákazníci k dispozici další 3 typy (DR15BSXC, DR14BSXC a RR15BSXC), speciálně upravené pro downsizing turbomotory. Některé typy Brisk Premium EVO jsou určeny také pro motocykly.

Brisk Premium EVO není možné porovnávat s žádnou z výrobkových řad konkurence, protože svým konstrukčním řešením a patentově chráněnou technologií nanášení pomocné elektrody (vodivého kroužku) na izolátor je absolutně jedinečné. Jsme si jisti, že díky specifickým parametrům, vlastnostem (přínosům) a unikátnosti bude o ně na tuzemském i mezinárodním trhu velký zájem. http://www.brisk.cz/katalogy/zapalovaci-svicky/premium-evo

Brisk Iridium Premium+
Brisk Tábor a.s. pro Vás dále připravila rozšíření řady Brisk Iridium Premium+ o typy P21, P22 (určené zejména pro motory koncernu VW řady TSi a TFSi) a P23, P24 a P25 (převážně pro motor Mazda 3).

Přesné a aktuální informace o nových typech a osazení motorů najdete v obchodně technické dokumentaci na http://www.brisk.cz/katalogy/zapalovaci-svicky/iridium-premium-plus nebo v novém tištěném katalogu 2016.

 

Související články

Brisk je dodavatel pro auto roku 2016
Brisk je dodavatel pro auto roku 2016

BRISK Tábor a.s. potvrdil svoji kvalitu a opět obdržel ocenění Dodavatel pro auto roku 2016 v České Republice, kterým se stal vůz Škoda Superb.

BRISK: Zapalovací svíčky řady PREMIUM EVO
BRISK: Zapalovací svíčky řady PREMIUM EVO

Společnost Brisk Tábor a.s. představuje novinku – novou řadu zapalovacích svíček české výroby BRISK Premium EVO. Výhody zapalovacích svíček řady PREMIUM EVO Jedinečná patentovaná laserová technologie nánosu vodivého kroužku na izolátor Dokonalé zapálení směsi ve válci motoru ve všech režimech Šíření čela plamene spalovacím prostorem bez překážek Sériové jiskřiště po celém obvodu 2×360° Nižší měrná […]

BRISK: Nové webové stránky
BRISK: Nové webové stránky

Společnost Brisk Tábor a.s. spustila zbrusu nové webové stránky. Kromě vylepšeného moderního designu zde najdete i obnovené produktové katalogy, převodní katalogy a různé informace a letáky o montáži stavbě a systému značení svíček. Přesvědčte se sami na www.brisk.cz

100 obdivovaných firem České republiky
100 obdivovaných firem České republiky

Dne 7. dubna 2016 vyhlásilo Sdružení CZECH TOP 100 na slavnostním obědě v pražském Obecním domě za účasti více než sto vrcholových manažerů a dalších osobností osmnáctý ročník žebříčku 100 OBDIVOVANÝCH FIREM ČESKÉ REPUBLIKY. BRISK Tábor, a.s. se jako tradičně umístil na 1. místě v kategorii Elektrotechnika, elektronika a optika. Prvenství také obhájil v kategorii […]

Brisk radí, jak správně montovat zapalovací svíčky
Brisk radí, jak správně montovat zapalovací svíčky

Je nutné dodržovat důsledně předepsaný utahovací moment pro montáž zapalovací svíčky do motoru. V důsledku zmenšování průměrů závitu (downsizing) je předepsaný utahovací moment nižší a nižší. Použití momentového klíče je nutné. Utahovací moment musí odpovídat uvedeným hodnotám: Pro montáž svíček vždy používejte momentový klíč! Montáž nechte na odbornících. BRISK TIP BRISK uvádí tabulky s doporučeným […]

Brisk na Automechanice v Dubaji
Brisk na Automechanice v Dubaji

Ve dnech 7. – 9.5.2016 se konal 15. ročník výstavy Automechanika Dubaj. Výstavy se účastnilo 2.187 vystavovatelů z 58 zemí a navštívilo jí 30.018 návštěvníků ze 119 zemí. Návštěvnost byla trochu menší oproti očekáváním, což bylo asi hlavně způsobeno bezpečnostní situací v regionu Blízkého východu. Brisk Tábor a.s. se výstavy účastnil se svým dlouholetým partnerem […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Anonym, 7. května 2016, 7:29 0 0

07.05.2016
Pred dvomi mesiacmi som žene do Audi A3 Sportback FSI (110kW) vmontoval Brisk Premium Evo (DR15SXC) . Je fajt , že nikto nevie , ako dlho tam boli predchádzajúce sviečky (auto má cca 110 000km) , ale to zlepšenie by spoznal aj úplný laik a spotreba klesla priam neuveriteľne , nebudem uvádzať presné čísla , lebo si ľudia budú myslieť , že si vymýšľam , treba to naozaj skúsiť .
Dúfam , že to tak isto bude fungovať aj v mojej motorke (BMW R 1100)
Super .

Odpověď