Tato analýza představuje výsledky výzkumu, který byl zaměřen na obchodní zástupce v motoristické branži. Jak se obvykle předpokládá, pro práci obchodního zástupce je nutno mít vrozené schopnosti, jako je otevřenost, samostatnost, samodisciplína, schopnost se prodat, odolnost vůči stresu apod. Je třeba se obchodním zástupcem narodit?
Analýza probíhala od července 2009 do února 2010 na vzorku 235 respodentů, kteří se zabývají prodejem ve firmách spojených s motoristickou branží. Všechny případy neobjektivních odpovědí, byly odstraněny.
Cíl analýzy
Cílem této analýzy je představení informací na téma obchodní zástupci v motoristické branži, faktory, které motivují obchodní zástupce, ale rovněž demotivují k práci, zásady odměňování, nástroje k práci, jako služební automobil, notebook, mobilní telefon, řešení problémů spojených s prací obchodních zástupců a situací na trhu atd.
Komu je analýza určena?
Anylýza je určena především osobám, které řídí obchodní oddělení firem a vedením firem v motoristické branži. Tato analýza Vám pomůže k ještě lepší organizaci a náplni práce obchodních zástupců.
Obsah analýzy
1. Struktura respodentů
1.1 Struktura respodentů vzhledem k pohlaví
1.2 Struktura respodentů vzhledem k velikosti firmy
1.3 Struktura respodentů vzhledem k věku
1.4 Struktura respodentů vzhledem k typu firmy
1.5 Struktura respodentů vzhledem k práci na centrále nebo pobočce
2. Kým je obchodní zástupce v motoristické branži?
2.1 Praxe v oboru u obchodního zástupce
2.2 Počet zaměstnání na pozici obchodního zástupce
2.3 Kolik % času věnuje obchodní zástupce práci v terénu, kanceláři a pomocí telefonu
3. Zásady odměňování obchodních zástupců v motoristické branži
4. Motivující aspekty u obchodního zástupce
5. Demotivující aspekty u obchodního zástupce
6. Obchodní zástupci o své práci, problémech a klientech
6.1 Žena jako obchodní zástupce v motoristické branži
6.2 Četnost předkládání raportů o své práci
6.3 Pohled ze strany obchodních zástupců na důležitost vědomostí, školení apod.
6.4 Nejdůležitější vlastnosti obchodních zástupců jejich pohledem
6.5 Nejčastnější námitky klientů
6.6 Pohled obchodních zástupců na slevy, reklamní materiály a jiné materiály podporující prodej
7. Služební automobil
7.1 Průměrné stáří služebního automobilu obchodního zástupce
7.2 Jakou třídu služebního vozidla mají obchodní zástupci k dispozici
7.3 Možnost používání služebního vozidla pro soukromé účely
8. Využití analýz trhu při práci obchodních zástupců
9. Krize v branži vzhledem k práci obchodního zástupce
10. Závěr analýzy
11. Kontakt
Anonym, 25. ledna 2011, 0:00 0 0
Dobrý den,
určitě to je zajímavý projekt, jde o to kdo bude údaje poskytovat.
Je domluvena nějaká spolupráce - zastřešení spolu s distributory?
- atolim
Odpověď
Anonym, 25. ledna 2011, 0:00 0 0
ano, informace do analýz poskytují respodenti z oboru na základě anket na našich stránkách, informace z trhu poskytují výrobci i distřibutoři
- administrator
Odpověď