Překládáme Vám historický první analýzu motoristických servisů na území České republiky. Cílem této analýzy je zmapovat jak jsou servisy vybaveny, jak probíhá jejich provoz, kdo jsou jejich dodavatelé, jakým způsobem nakupují náhradní díly, jaké služby nabízejí svým zákazníkům a s čím se potýkají při své činnosti.
Informace uvedené v analýze budou potřebné a mohou pomoci v plánování prodejních aktivit firem prodávající náhradní díly, taktéž firmy zabývající se prodejem servisního vybavení.
Na tuto analýzu budou navazovat další, mapující další činnosti autoservisů a bude také sledován meziroční vývoj.
Analýza je určena pro široké spektrum odběratelů, počínaje vedením distributorských a výrobních firem v motoristické branži, pro osoby řídící obchodní a marketingové aktivity firmy. Rovněž pro všechny zájemce z motoristické branže.
Analýza probíhala od srpna do prosince roku 2010 na vzorku 654 respodentů, kteří vlastní nebo provozují nezávislý nebo autorizovaný autoservis, případně autoservis s prodejnou v České republice. Údaje byly získány na základě odpovědí na anketní otázky umístěné na portálu MotoFocus.eu. Všechny případy neobjektivních odpovědí, byly odstraněny.
OBSAH ANALÝZY:
1. STRUKTURA RESPODENTŮ
1.1 Struktura respodentů dle typu provozovny
1.2 Struktura respodentů dle právní formy provozovny
1.3 Struktura respodentů dle vlastnické a pracovní pozice
1. ČÁST – VYBAVENÍ SERVISŮ
1. VELIKOST PLOCHY SERVISU
2. PŘIJÍMACÍ KANCELÁŘ PRO KLIENTY
3. POČET A TYP STÁNÍ
4. VYBAVENÍ SERVISU
2. ČÁST – PROVOZ SERVISŮ
1. POSKYTOVANÉ A PROVÁDĚNÉ SLUŽBY
2. OPRAVY ZNAČEK AUTOMOBILŮ – SPECIALIZACE SERVISU
3. NÁHRADNÍ VOZIDLO PRO KLIENTA
4. SKLAD NÁHRADNÍCH DÍLŮ – SOUČÁST SERVISU
5. PRŮMĚRNÝ POČET OBSLOUŽENÝCH KLIENTŮ
6. PRŮMĚRNÁ CENA HODINOVÉ PRÁCE
7. PRŮMĚRNÁ CENA PRÁCE A TYP FIRMY
8. POČÍTAČ V SERVISU – ZPŮSOBY VYUŽITÍ
9. TYPY POUŽÍVANÝCH KATALOGŮ
10. ÚČAST SERVISU V SERVISNÍM KONCEPTU
11. PROČ SE VYPLATÍ PŘISTOUPIT K SERVISNÍMU KONCEPTU
12. PRACOVNÍ DOBA SERVISU
12.1 Otevírací a zavírací hodiny servisu od pondělí do pátku
12.2 Sobotní otevírací a zavírací hodiny servisu
3. ČÁST – DODAVATELÉ A NÁHRADNÍ DÍLY
1.KRITÉRIA DODAVATELE NÁHRADNÍCH DÍLŮ
2. KRITÉRIA NÁKUPU NÁHRADNÍCH DÍLŮ
3. KDE SERVIS NAKUPUJE NÁHRADNÍ DÍLY
4. RYCHLOST A ČETNOST DODÁVEK ZBOŽÍ
4.1 Četnost dodávek a typ provozovny
5. PRŮMĚRNÝ MĚSÍČNÍ OBRAT V NÁHRADNÍCH DÍLECH
6. ZPŮSOBY OBJEDNÁVÁNÍ DÍLŮ
6.1 Způsoby objednávání dílů – odpověď ANO-NE
6.2 Způsoby objednávání dílů – procentuální vyjádření z celku
4. ČÁST – SERVISY DLE LIDSKÉHO ASPEKTU
1. MOTIVACE K PRÁCI
2. POČET ZAMĚSTNANCŮ
2.1 Počet zaměstnanců a počet obsloužených klientů
3. KLÍČ K ÚSPĚCHU PŘI PROVOZOVÁNÍ SERVISU
4. PROBLÉMY SPOJENÉ Z PROVOZOVANOU ČINNOSTÍ
4.1 Problémy spojené s provozováním činnosti dle vlastnické a pracovní pozice
ZHODNOCENÍ
DOLOŽKA, KONTAKT
SEZNAM DIAGRAMŮ, TABULEK A GRAFŮ
Všem, kteří vyplnili všechny údaje, bude dnes a zítra zaslán fragment analýzy zdarma. Ten bude obsahovat odpovědi na otázky:
– Poskytované služby
– Opravujete všechny značky automobilů?
– Má Váš servis přijímací kancelář pro klienty?
– Patří Váš servis do servisního konceptu?
– Jaký katalog používáte, nejčastěji?
Cenu analýzy a další informace Vám sdělíme na adrese infocz@motofocus.eu, nebo na telefonním čísle 777 77 44 66.
Krátký fragment ke stažení.
Rovněž uvítáme vyplnění otázek našich probíhajících analýz.
Komentáře