Personální změny ve vedení společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.

3. srpna 2016, 8:47

S účinností od 1. srpna 2016 došlo ke změnám v organizační struktuře a personálním obsazení managementu společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. v návaznosti na odchod marketingového ředitele Martina Sládka.

Vedení marketingového týmu českého Fordu se tak z pozice Marketing Manager nově ujímá Libor Beneš, jenž ve funkci marketingového ředitele nahrazuje Martina Sládka, který se po devatenácti letech rozhodl společnost opustit.

Libor Beneš (32) zahájil svou profesní kariéru u českého Fordu v roce 2006 a během 10 let zastával řadu funkcí od koordinace marketingové komunikace po pozici brand manažera, ve které byl zodpovědný za malé a střední osobní vozy.

Zodpovědnost za řízení obchodních aktivit včetně výroby a distribuce přebírá nový prodejní ředitel David Heneš (34). Do společnosti nastoupil v roce 2007, poté pět let působil na několika postech v servisním oddělení. Od roku 2012 se věnoval oblasti obchodu a později fleetu v sekci prodeje.

Jeho předchůdce, dosavadní prodejní ředitel českého Fordu Milan Sysel, bude nově působit na pozici Operations Manager, kde bude zodpovědný za plánování a strategické rozhodování v oblasti marketingu a prodeje.
 

Související články

Společnosti Ford a Jose Cuervo® spolupracují na výrobě automobilových součástí z agáve
Společnosti Ford a Jose Cuervo® spolupracují na výrobě automobilových součástí z agáve

Ford Motor Company spojuje síly se společností Jose Cuervo®. Oba partneři budou spolupracovat na vývoji nového bioplastu vhodného k výrobě automobilových součástí. Vstupní surovinou je přitom vláknina z rostliny agáve, která zůstane poté, co se dužina rostliny využila pro výrobu tequilly. Ford a Jose Cuervo® prověřují možnosti využití nového bioplastu ve výrobě interiérových i exteriérových […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!