Nové Autopojištění Allianz po prvním měsíci boduje na českém pojistném trhu

, 7. listopadu 2016, 11:53

Allianz během posledního měsíce zdvojnásobila celkový prodej autopojištění. Šestnáct procent všech českých motoristů, kteří si v říjnu sjednali pojištění vozidla, tak uzavřelo smlouvu právě s touto pojišťovnou. Svoji novinku přitom prodává pouze online, prostřednictvím svých vlastních obchodníků a pouhých deseti vybraných partnerů. Další se připojí v nejbližších dnech. Stručně řečeno, stále je patrné, že poptávka převyšuje nabídku. Allianz jako první počítá povinné ručení a havarijní pojištění podle ujetých kilometrů, avšak bez povinné instalace sledovacího zařízení do vozu.

Nový model autopojištění platí od začátku října a zájem o něj je podle údajů, jež máme k dispozici, obrovský,“ tvrdí šéf obchodu Allianz pojišťovny Petr Hrbáček. „Produkce nám v porovnání s předchozím měsícem narostla o více než 40 procent. Výrazně se zvýšila i návštěvnost našich poboček, která se samozřejmě liší podle jejich dostupnosti. Naprosto konkrétní informace dostáváme z  Call Centra, kde lze autopojištění sjednat na dálku a kde stále evidujeme více než 25procentní nárůst. A doslova nám praská ve švech i náš web s rychlou kalkulačkou. Na něm neklesá navýšení pod 350 procent,“ vypočítává Hrbáček.

Řidiči jsou nejvíce překvapeni tím, že jim bude Allianz vracet pojistné. V případě, že jej neprojedou, nezůstane v pojišťovně, ale majiteli auta sníží budoucí předpis. Jde tedy o podobný model, jaký lidé znají v rámci odběru vody, elektřiny či plynu. Druhé velké překvapení se týká toho, že řidiči nemusí mít v autě sledovací zařízení, tzv. Velkého bratra v podobě telematické jednotky a že jim stačí pouze vyfotit tachometr. Podle informací z Allianz na nabídku reagují hlavně motoristé s nízkým nájezdem, kterým ve většině případů pojišťovna dokáže nabídnout nejnižší cenu na trhu.

Kampaň, týkající se nového povinného ručení a havarijního pojištění, počítaných podle najetých kilometrů, změnila život také pracovníkům Call Centra. „Každý den žijeme motoristickou tématikou, naše kapacita je na maximu a nezastaví nás ani právě probíhající chřipková epidemie,“ tvrdí šéf Call Centra Allianz pojišťovny Martin Hlaváč. Přiznává, že čekací doba se nyní na jeho pracovišti trochu protáhla. „Uvažujeme nad rozšířením kapacit, z našeho pohledu už ale není kam se rozpínat, naši operátoři by si mohli sedět pouze na kolenou,“ vysvětluje Hlaváč.

Vzhledem k tomu, že pravá sezóna autopojištění ještě v podstatě ani nezačala, Allianz neočekává, že by se v následujících týdnech mohla situace změnit.

Související články

Vítězem ALD Automotive Fleet Awards se stala Allianz
Vítězem ALD Automotive Fleet Awards se stala Allianz

Vítězem letošních ALD Automotive Fleet Awards se stala Allianz se svým Flotilovým autopojištěním. Prvním místem v kategorii Pojištění vozového parku Allianz pojišťovna opět potvrdila svou silnou pozici na trhu pojištění motorových vozidel. Ke třem prvním místům z let 2012, 2013 a 2015 přibyl titul nejlepšího Fleetového produktu roku 2016. Anketu Automotive Fleet Awards každoročně vyhlašuje […]

Kde číhá nebezpečí? Allianz přináší seznam nových kritických míst českých silnic
Kde číhá nebezpečí? Allianz přináší seznam nových kritických míst českých silnic

Dopravně-bezpečnostní projekt Allianz Automapa již šestým rokem hledá a opravuje nejrizikovější úseky na silnicích v Česku a nyní přináší žebříček nových nebezpečných lokalit, které se objevily během roku 2015. Seznam vychází z dat veřejně přístupné databáze s lokalizací všech dopravních nehod evidovaných Policií ČR, zpracovaných podle komplexní metodiky. Jde tedy o podrobnou celorepublikovou studii, nikoli […]

Jaká jsou nejnebezpečnější místa na silnicích v ČR?
Jaká jsou nejnebezpečnější místa na silnicích v ČR?

Allianz vydává již pošesté přehled nejrizikovějších úseků na tuzemských silnicích za poslední tři roky. Motoristům může posloužit jako cenné vodítko, kterým silnicím je lepší se raději vyhnout. Podrobnou analýzou policejních statistik přispívá Allianz pojišťovna k prevenci silničních nehod, a to již od roku 2011.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!