Servisní síť BestDrive se v únoru letošního roku rozšířila o 3 nové pobočky: v Praze – Košířích, Plzni – Doubravce a Moravské Ostravě. Nové logo na budovách servisů už v únoru avizovalo změnu, na kterou se mohou těšit nejen zákazníci.
V průběhu následujících měsíců panoval na všech třech pobočkách čilý stavební ruch. Značka BestDrive není jen o logu na budově, pro servisy to znamenalo kompletní rekonstrukci prostor, tak, aby odpovídala standardům servisní sítě BestDrive.
Všechny nové pobočky byly rekonstruovány podle jednotného manuálu servisní sítě BestDrive v prémiovém černo-oranžovém konceptu, který je typický pro prémiové značky koncernu Continental. Tři nové servisy a celkem 16 servisních stání (po pěti servisních stáních v Ostravě a Plzni, 6 servisních stání v Praze) – zcela určitě přispěje k dalšímu zvýšení komfortu i spokojenosti našich zákazníků.
Jak probíhala rekonstrukce? Bez nadsázky ji můžeme shrnout dvěma slovy: byla komplexní. Exteriér poboček je nyní v kontrastní černo-oranžové barvě, které snad nepřehlédne žádný zákazník. Obdobně je na tom interiér. Prostory pro zákazníky jsou vyladěné do posledního detailu tak, aby se tam každý klient cítil komfortně. Prostory jsou přátelské snad pro všechny věkové skupiny našich zákazníků. Na všech nových pobočkách jsou atraktivní dětské koutky, ve kterých se i ti nejmenší mohou bezpečně zabavit, zatímco auto rodičů bude na servise. A pro ty „odrostlejší“ máme připraveno bezpečné wi-fi připojením k volnému použití.
Rekonstrukcí prošlo i servisní zázemí – nejen stavebně, ale hlavně technologicky. Servisy jsou vybaveny tou nejmodernější technologií tak, abychom mohli poskytovat všechny naše autoservisní i pneuservisní služby na co nejvyšší úrovni. Při rekonstrukci nestálo stranou ani zázemí pro zaměstnance, které nyní lépe odpovídá životě na pobočce a potřebám jejich zaměstnanců.
Rodina prémiových černo-oranžových poboček BestDrive v České republice – se tak utěšeně rozrůstá. Ke „starším“ servisům v Českých Budějovicích, Praze Stodůlkách a Písku přibyly další tři a pokračujeme dál.
Investicemi do budov a zařízení to v BestDrive zdaleka nekončí, spíše začíná. „Vše se dá zkopírovat, je to jen otázka času a investic. Co se zkopírovat nedá, a zásadním způsobem odlišuje poskytování služeb na „dobré“ a „horší“, jsou lidé. Lidé poskytující službu dávají službě konkrétní tvář a vnímání přidané hodnoty zákazníkem. Být nadále předním poskytovatelem služeb a řešení, bude klást velký důraz na kvalitu a odbornost lidí. A to je oblast, která pro budoucí rozvoj bude klíčová. Vše zmíněné nám umožní zůstat ve hře a být pro zákazníka první volbou. Službami a řešením, které vyřeší jeho problém spojený s mobilitou. V duchu našeho firemního motta: „Vy jezdíte. My se staráme.“, dodává Ing. Karel Kučera, ředitel a jednatel společnosti ContiTrade Services s.r.o., provozovatele servisní sítě BestDrive.
Komentáře