Problém se týká vozidla Land Rover Defender s motory 2,2 TD4 a 2,4 TD4, který se vyráběl mezi roky 1990 až 2016. U uvedeného vozidla může spojka prokluzovat při extrémním použití v terénu nebo při jízdě s přívěsem. Jak závadu vyřešit, pomůže objasnit firma Schaeffler.
Časté jízdy v náročných podmínkách vedou k většímu opotřebení, což má za následek předčasné selhání hnacího ústrojí. Při výměně spojky nebylo doposud možné těmto reklamacím trvale a spolehlivě zamezit, protože nebyly k dispozici náhradní díly s vyšším výkonem.
Společností Schaeffler Automotive Aftermarket byl speciálně pro tato vozidla vyvinut nový LuK RepSet s objednacím číslem 601 0053 00, aby bylo možné zajistit dlouhodobý a komfortní přenos točivého momentu za všech provozních podmínek. Zde se na rozdíl od standardního provedení používá více dimenzovaná samonastavovací spojka.
Toto řešení přináší hned několik výhod:
- Vyšší přenositelný točivý moment (díky tomu nedochází k prokluzování spojky při vysokém zatížení)
- Výrazně nižší síly na pedálu po celou dobu životnosti
- Znatelné výhody z hlediska odolnosti a komfortu
Luk RepSet 601 0053 00 nelze kombinovat se sériově dodávaným setrvačníkem. Na rozdíl od obvyklého obsahu tato sada obsahuje také speciálně pro tuto spojku koncipovaný setrvačník.
Komentáře