Menu

Technika

Dešťovka nebo destilka?

Relativně dlouho výrobci provozních kapalin požadovali používat k ředění výhradně destilovanou nebo demineralizovanou vodu. Podle nejnovějších informací se však ukazuje, že používání silně deionizované vody k ředění zimních kapalin do ostřikovačů nebo nemrznoucích chladicích kapalin není úplně vhodné. Jan Skolil ze společnosti CLASSIC Oil vám v následujícím článku tuto problematiku objasní.

Produktová informace SKF – předmazané klouby

Společnost SKF změnila koncepci mazání kloubů. Nově jsou v sadách kloubů pro osobní a malé užitkové vozy homokinetické klouby předmazány.

Jak na filtr pevných částic DPF

V tomto díle technických informací od Auto Kelly a SuperVAGu se více podíváme na to, jak řešit případné problémy s DPF a jeho regenerací, jak zjistit stav a případné chyby v systému DPF.

Zamlžené reflektory – náznak poruchy nebo přirozený jev?

Někteří zákazníci si mohou stěžovat na kondenzaci par nebo zamlžení uvnitř světel. Většinou však nejde o závadu. Tato kondenzace může být často normálním důsledkem běžných povětrnostních podmínek a rozdílných teplot povrchů, proto tedy nemusí být světelné jednotky opravovány.

Sedm zásad při výměně vzduchových měchů odpružení

Odpružení Mercedesu třídy E je vybaveno vzduchovými měchy. Mercedes o označení W211 není sice tak běžně na našich cestách k vidění, ale stojí za to si říct, jak postupovat při jejich výměně.

Produktová informace SKF – Vylepšená konstrukce hnací hřídele

U níže uvedených aplikací společnost SKF změnila návrh hnacího hřídele. Nový design hnacích hřídelů, vyrobený v Itálii, je v souladu se specifikacemi OE a odpovídá kvalitě a výkonu výrobků OE.

Správná identifikace předních tlumičů pro MB-Sprinter / VW-LT

U vozidel Mercedes-Benz Sprinter a VW LT vyráběných mezi roky 1995-2006 existují přední tlumiče pérování ve 2 různých montážních délkách. Ve spolupráci s firmou Sachs vám pomůžeme s jejich správnou identifikací.

Tipy na lakování za chladného počasí v zimě

Získejte optimální výsledky lakování nezávislé na teplotě díky tipům od Haralda Klöcknera, vedoucího školicího a technického oddělení Standoxu pro Evropu, Střední východ a Asii.

Elastická řemenice klikové hřídele – metody kontroly

Vizuální kontrola řemenice klikové hřídele by se měla provádět každý 60.000 km nebo při výměně drážkového řemene. Specialisté ze společnosti NTN-SNR přinášejí návod, jak nejjednodušším způsobem řemenici zkontrolujete.

Ventily v olejových filtrech a jejich funkce

V olejových filtrech typu SPIN-ON mohou být tři typy ventilů. Jejich použití v daném filtru se odvíjí od konstrukce filtru, kterou určuje výrobce motoru nebo vozidla. Seznamte se s funkcí jednotlivých ventilů a dozvíte se, proč jsou pro činnost filtru tak důležité.

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy