Menu

Technika

Problémy při výměně EGR ventilu u motorů BMW 1.5/1.6/2.0 D

Stává se, že v naftových motorech BMW o objemu 1.5/1.6/2.0 l ventil EGR nepasuje nebo je ho možné namontovat pouze silou. Níže popíšeme možné řešení tohoto problému.

Těsnící kroužek klikového hřídele – montážní rada

Ve vozidlech značek Citroen, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, Peugeot a Rover může být montáž těsnicího kroužku klikového hřídele problematická. Přinášíme montážní rady od specialistů ze společnosti Elring.

Nesprávná montáž vzduchového filtru v motorech Audi do V

Jestliže v šestiválcových motorech Audi nebyla vložka vzduchového filtru namontována správně, může se objevit rušivý hluk nebo mohou být generovány chybové kódy. Možnou příčinou je nakřivo umístěná vložka vzduchového filtru.

Diagnostika poškozených tlumičů (video)

Na kanálu YouTube MEYLE TV se objevilo nové video s tipy pro mechaniky. Zabývá se diagnostikou poškozených tlumičů a otázkám, jak se vyhnout hrozícím nebezpečím spojených s jejich nefunkčností.

Manipulace se spojeným/jednodílným brzdovým kotoučem Mercedes Benz

Jak zacházet s originálním spojeným brzdovým kotoučem (dvoudílným) Mercedes Benz nebo s jednodílným ATE brzdovým kotoučem 24.0128-0300.1 pro vozidla Mercedes Benz.

Brzdové kotouče NTN-SNR s vestavěnými kolovými ložisky

V posledních desetiletích se inženýrství kolových ložisek stalo předmětem významného vývoje. Zpočátku byla jednotlivá ložiska umístěna v nábojích kol. Výhodou tohoto řešení je možnost v případě potřeby vyměnit pouze ložisko. Na druhé straně zde bylo mnoho nevýhod, například složitá montáž, nižší tuhost systému nebo pravidelná nutnost seřízení ložiskové vůle. Nový vývoj umožnil většinu z těchto […]

KD 459.42 – Správné nastavení napínáku

Doporučení k montáži a demontáži NTN-SNR KD 459.42.

Netěsnosti v klimatizačních systémech

Jednou z nejčastějších závad klimatizace je netěsnost v oběhu chladicího média. Existuje několik metod hledání netěsností, ale ne každá metoda je v souladu se závaznými předpisy zavedenými unijními směrnicemi (2006/40/ES a 307/2008/ES).

Jak jednoduše naprogramovat klíče a dálkové ovladače

V dalším díle diagnostického seriálu od společnosti HR Carsoft se blíže podíváme na novinku, která přesahuje standardní diagnostické a opravárenské práce. Představíme si, jak je dnes možné s pomocí diagnostiky naprogramovat klíče nebo dálkové ovladače k vozidlům koncernu VW.

Správná identifikace zadních tlumičů pro MB-Sprinter / VW-LT

U vozidel Mercedes-Benz Sprinter a VW LT vyráběných mezi roky 1995-2006  existují zadní tlumiče pérování ve 3 různých montážních délkách a v odpovídajícím vyztuženém provedení. Ve spolupráci s firmou Sachs vám pomůžeme s jejich výběrem.

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy