Menu

Technika

KD 469.22 – Rozvodová sada motoru D4D – správná montáž

Doporučení k montáži a demontáži KD 469.22.

Netěsná filtrační vložka u motorů 1.6 a 2.0 TDi

Netěsnost vložky olejového filtru Mahle OX 388D Eco (OE číslo 03L115466) po montáži do motorů skupiny VW o objemu 1.6 a 2.0 TDi může vést k nadměrnému úniku oleje, což může způsobit trvalé poškození motoru. Jak tomu zabránit?

Povinná výměna O-kroužku obsaženého v sadách VKMC06002 a VKPC86810

Technické doporučení firmy SKF se týká sady rozvodového řemene s vodní pumpou VKMC06002 a sady vodní pumpy VKPC86810 pro vozy Dacia Sandero, Logan; Renault Clio, Modus a Twingo a Nissan Kubistar.

Problémy při výměně EGR ventilu u motorů BMW 1.5/1.6/2.0 D

Stává se, že v naftových motorech BMW o objemu 1.5/1.6/2.0 l ventil EGR nepasuje nebo je ho možné namontovat pouze silou. Níže popíšeme možné řešení tohoto problému.

Těsnící kroužek klikového hřídele – montážní rada

Ve vozidlech značek Citroen, Fiat, Ford, Jaguar, Land Rover, Peugeot a Rover může být montáž těsnicího kroužku klikového hřídele problematická. Přinášíme montážní rady od specialistů ze společnosti Elring.

Nesprávná montáž vzduchového filtru v motorech Audi do V

Jestliže v šestiválcových motorech Audi nebyla vložka vzduchového filtru namontována správně, může se objevit rušivý hluk nebo mohou být generovány chybové kódy. Možnou příčinou je nakřivo umístěná vložka vzduchového filtru.

Diagnostika poškozených tlumičů (video)

Na kanálu YouTube MEYLE TV se objevilo nové video s tipy pro mechaniky. Zabývá se diagnostikou poškozených tlumičů a otázkám, jak se vyhnout hrozícím nebezpečím spojených s jejich nefunkčností.

Manipulace se spojeným/jednodílným brzdovým kotoučem Mercedes Benz

Jak zacházet s originálním spojeným brzdovým kotoučem (dvoudílným) Mercedes Benz nebo s jednodílným ATE brzdovým kotoučem 24.0128-0300.1 pro vozidla Mercedes Benz.

Brzdové kotouče NTN-SNR s vestavěnými kolovými ložisky

V posledních desetiletích se inženýrství kolových ložisek stalo předmětem významného vývoje. Zpočátku byla jednotlivá ložiska umístěna v nábojích kol. Výhodou tohoto řešení je možnost v případě potřeby vyměnit pouze ložisko. Na druhé straně zde bylo mnoho nevýhod, například složitá montáž, nižší tuhost systému nebo pravidelná nutnost seřízení ložiskové vůle. Nový vývoj umožnil většinu z těchto […]

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy