Mototechna má po dvou letech na kontě téměř 9000 prodaných vozů, oživení nostalgické značky se podařilo

12. září 2014, 8:59

Tradiční česká značka Mototechna slaví dvouleté výročí od svého znovuuvedení na trh v roce 2012. Trojnásobné zvýšení prodejů ve srovnání s prvním rokem provozu na necelých 8.800 prodaných vozů potvrzuje trend zvyšujícího se zájmu po zánovních a referenčních vozech mezi českými zákazníky. Oblibě se těší také značka Mototechna Premium nabízející luxusní vozy s malým nájezdem a minimálním stářím.

Od otevření Mototechny v září 2012 si u této značky zakoupilo vůz již téměř 9 tisíc zákazníků v České republice a přes 2.200 zákazníků na Slovensku. „Mohu potvrdit, že zánovní i referenční vozy jsou stále častější volbou českých zákazníků, a to především díky své prokazatelné historii, nízkému kilometrovému nájezdu a výrazné cenové úspoře 30-40 % ve srovnání s náklady na pořízení nového vozu,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO, podle které si značka rychle získala novou oblibu. „Lidé z celé republiky reagují na znovuoživení této nostalgické značky s více než šedesátiletou tradicí velmi pozitivně, mnoho z nich si ji ještě stále pamatuje z minulosti,“ uvedla. Průměrná cena automobilů prodaných během druhého roku Mototechny dosáhla hodnoty 278 tisíc Kč. Nejčastěji si zákazníci z Mototechny odváželi vozy českého výrobce Škoda, kdy se jednalo o modely Fabia, Octavia, Rapid, Roomster či Yeti, a dále se na nejvyšších místech žebříčku prodejnosti objevily modely značek Hyundai (i20, i30 a ix35) a Kia (Ceed a Sportage).

Letos v dubnu byla nově otevřena také prémiová značka Mototechna Premium, v jejíž nabídce lze nalézt automobily prestižních značek, které vykazují jen velmi nízkou míru opotřebení a nabízejí úsporu 20-40% oproti ceně nových vozů. „Za 5 měsíců jsme pod značkou Mototechna Premium prodali již 245 vozů s průměrným stářím 2,5 roku, jejichž průměrná cena byla 850 tisíc korun,“ komentuje prodeje prémiové značky Karolína Topolová. Mezi automobily, které si zákazníci za poslední půlrok nejčastěji odvezli z Mototechny Premium, patří BMW 3 a 5, VW Tiguan, BMW X5 a X6, Volvo XC60, VW CC, Audi A6, Q5 a Q7. „K nejzajímavějším prodaným vozům bych zařadila takové modely jako Nissan GT-R, Maserati GranTurismo, Bentley Continental,BMW X5 a X6 M50d, Porsche 911 nebo Mercedesy CL a CLS 63 AMG. I v naší aktuální nabídce máme další velmi atraktivní automobily, mezi něž se řadí Bentley Continental, Chevrolet Camaro V8 či elektromobil Tesla Model S.“

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA AUTO. Mototechna současně nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a vlastní kreditní kartu.

Související články

Mototechna prodala za rok 2700 vozů, chystá se prorazit do segmentu prémiových luxusních aut
Mototechna prodala za rok 2700 vozů, chystá se prorazit do segmentu prémiových luxusních aut

„Nostalgickou“ značku Mototechna z období před listopadem 1989 se podařilo úspěšně oživit. Za rok Mototechna v České republice prodala 2150 a na Slovensku 550 vozů, chystá se na prodej speciálního segmentu luxusních aut a na uvedení nového konceptu webových stránek v responzivním designu pro tablety a mobily. Mototechna je značkou prodeje zánovních vozů největšího středoevropského […]

Po úspěšném startu v ČR vstupuje Mototechna i na slovenský trh
Po úspěšném startu v ČR vstupuje Mototechna i na slovenský trh

První slovenská pobočka Mototechny byla dnes otevřena v Bratislavě. Značku Mototechna na podzim 2012 oživila společnost AAA AUTO. V České republice za první čtvrtrok existence prodala již 350 vozů. Mototechna prodává zánovní vozy se zárukou výrobce, nabízí servisní služby a prodej náhradních dílů s možností využití finančních produktů k nákupu vozů. „V první fázi Mototechna […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!