„Nostalgickou“ značku Mototechna z období před listopadem 1989 se podařilo úspěšně oživit. Za rok Mototechna v České republice prodala 2150 a na Slovensku 550 vozů, chystá se na prodej speciálního segmentu luxusních aut a na uvedení nového konceptu webových stránek v responzivním designu pro tablety a mobily. Mototechna je značkou prodeje zánovních vozů největšího středoevropského obchodníka s ojetými vozy AAA AUTO.
„Mototechna zcela splnila naše očekávání, spíše je lehce překonala. Potvrdila, že lidé mají místo nových vozů, které rychle ztrácejí svojí hodnotu, stále větší zájem o vozy zánovní, referenční, s málo najetými kilometry a doložitelnou servisní historií, včetně počtu najetých kilometrů,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. „Takové vozy se již po jednom roce dají koupit až o 30-40 % levněji než nové a to už je silný ekonomický argument,“ dodala. Průměrná cena vozu, prodaného v Mototechně je 301.000 Kč v České republice a 11.000 Eur na Slovensku.
Mototechna momentálně nabízí v ČR zhruba 500 a v SR 150 automobilů do 3 let stáří a čtyřiceti tisíc najetých kilometrů. Nejprodávanějšími modely vozů jsou Škody Fabia a Octavia + další modely Citigo, Rapid, Roomster, Yeti a Superb. Dále pak Hyundaie i20, ix20, i30 a ix35; Kie Ceed a Sportage, VW Polo a Golf. Jejich průměrný věk je 1,8 roku v ČR a 2,1 roku v SR.
Vzhledem k raketovému růstu zájmu o ojeté luxusní vozy, který se meziročně zvýšil o 52%, chystá AAA AUTO pro Mototechnu rozšíření jejího portfolia právě o tyto automobily. „Se zavedením prémiového segmentu počítáme pravděpodobně během jara příštího roku, zatím ladíme parametry výběru vozů a poskytovaných služeb,“ řekla Topolová.
Mototechna nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a navíc také půjčovna automobilů a asistenční služby. Má i svou vlastní kreditní kartu.
Komentáře