Mototechna prodala za rok 2700 vozů, chystá se prorazit do segmentu prémiových luxusních aut

, 13. září 2013, 13:35

„Nostalgickou“ značku Mototechna z období před listopadem 1989 se podařilo úspěšně oživit. Za rok Mototechna v České republice prodala 2150 a na Slovensku 550 vozů, chystá se na prodej speciálního segmentu luxusních aut a na uvedení nového konceptu webových stránek v responzivním designu pro tablety a mobily. Mototechna je značkou prodeje zánovních vozů největšího středoevropského obchodníka s ojetými vozy AAA AUTO.

„Mototechna zcela splnila naše očekávání, spíše je lehce překonala. Potvrdila, že lidé mají místo nových vozů, které rychle ztrácejí svojí hodnotu, stále větší zájem o vozy zánovní, referenční, s málo najetými kilometry a doložitelnou servisní historií, včetně počtu najetých kilometrů,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. „Takové vozy se již po jednom roce dají koupit až o 30-40 % levněji než nové a to už je silný ekonomický argument,“ dodala. Průměrná cena vozu, prodaného v Mototechně je 301.000 Kč v České republice a 11.000 Eur na Slovensku.

Mototechna momentálně nabízí v ČR zhruba 500 a v SR 150 automobilů do 3 let stáří a čtyřiceti tisíc najetých kilometrů. Nejprodávanějšími modely vozů jsou Škody Fabia a Octavia + další modely Citigo, Rapid, Roomster, Yeti a Superb. Dále pak Hyundaie i20, ix20, i30 a ix35; Kie Ceed a Sportage, VW Polo a Golf. Jejich průměrný věk je 1,8 roku v ČR a 2,1 roku v SR.

Vzhledem k raketovému růstu zájmu o ojeté luxusní vozy, který se meziročně zvýšil o 52%, chystá AAA AUTO pro Mototechnu rozšíření jejího portfolia právě o tyto automobily. „Se zavedením prémiového segmentu počítáme pravděpodobně během jara příštího roku, zatím ladíme parametry výběru vozů a poskytovaných služeb,“ řekla Topolová.

Mototechna nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a navíc také půjčovna automobilů a asistenční služby. Má i svou vlastní kreditní kartu.

Tisková zpráva Mototechna Group

Související články

Prodeje AAA AUTO Group pokračují v růstu o téměř desetinu s 47 905 prodanými auty za 10 měsíců 2013
Prodeje AAA AUTO Group pokračují v růstu o téměř desetinu s 47 905 prodanými auty za 10 měsíců 2013

Za prvních 10 měsíců roku 2013 společnost AAA AUTO Group prodala celkem 47.905 aut, což je meziročně o 9,7% více. Nejrychleji rostoucím regionem bylo opět Rusko. Prodeje na slovenském trhu byly také velmi vysoké a Česká republika coby hlavní trh AAA AUTO si udržuje prodeje nad očekáváními z počátku roku. Z hlediska výkonnosti skupiny v […]

Nákupní zvyklosti v autobazarech se mění, vede výběr na internetu a kontakt přes call centrum
Nákupní zvyklosti v autobazarech se mění, vede výběr na internetu a kontakt přes call centrum

Trh ojetých vozidel zaznamenává v posledním období změny v chování spotřebitelů. Roste vliv recenzí ojetin na rozhodování zákazníků, zvyšují se prodeje ve všední den a ve velké míře se využívají moderní informační technologie. Změny spotřebitelského chování souvisí s novými možnostmi přístupu k informacím, což se nejvíce odráží na rostoucím významu recenzí ojetin, které pravidelně přináší […]

Mototechna má po dvou letech na kontě téměř 9000 prodaných vozů, oživení nostalgické značky se podařilo
Mototechna má po dvou letech na kontě téměř 9000 prodaných vozů, oživení nostalgické značky se podařilo

Tradiční česká značka Mototechna slaví dvouleté výročí od svého znovuuvedení na trh v roce 2012. Trojnásobné zvýšení prodejů ve srovnání s prvním rokem provozu na necelých 8.800 prodaných vozů potvrzuje trend zvyšujícího se zájmu po zánovních a referenčních vozech mezi českými zákazníky. Oblibě se těší také značka Mototechna Premium nabízející luxusní vozy s malým nájezdem […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!