Menu

Trh s ojetými vozy

České ojetiny mládnou

Populární mýtus, že český vozový park stárne, protiřečí trendům v prodeji ojetých vozů. I když deklarovaný průměrný věk auta v ČR dosahuje podle některých údajů až 17,43 let, podle objemu prodejů trvale roste obliba mladších ojetých vozů. V kurzu jsou zejména zánovní vozy do 2 let stáří. Vybrané novější modely aut se navíc s přelomem […]

Skupina AAA AUTO meziročně zvýšila listopadový prodej na 4.270 vozů

Prodeje vozů skupiny AAA AUTO byly v listopadu navzdory debatám o možném nastupujícím ekonomickém oslabení stále velmi dobré. Skupina v listopadu prodala 4.270 vozů, zatímco ve stejném měsíci loňského roku to bylo 3.617 aut. „Prodejní výsledky skupiny nejvíce táhl slovenský trh, který v listopadu meziročně narostl o 35,2%. České prodeje byly vyšší o 10,6%, což […]

Karolína Topolová z AAA AUTO zabodovala v anketě 25 žen českého byznysu

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová se umístila mezi pětadvaceti nejlepšími manažerkami v letošní anketě 25 ŽEN ČESKÉHO BYZNYSU, pořádané deníkem Hospodářské noviny. Uspěla v konkurenci 79 manažerek z celé České republiky. Karolína Topolová se v anketě umístila na 1. místě oborového žebříčku Obchod a služby, na šestém místě v hlasování čtenářů a na dvacátém […]

Preference zákazníků při koupi vozů s pohonem 4×4 a SUV se mění, více než loni rozhoduje značka a ce

Podle aktuálního pravidelného telefonického průzkumu největšího prodejce ojetých vozů AAA AUTO se Češi při výběru konkrétního vozu s pohonem všech čtyř kol či vozu kategorie SUV stále rozhodují především podle účelu, ke kterému budou vůz využívat (64%). Přes 27% zákazníků volí podle značky vozu, což oproti minulému roku znamená nárůst o 5 procentních bodů. Pro […]

Sauto.cz nově povinně zveřejňuje VIN vozidel

Největší inzertní portál s ojetými i novými automobily Sauto.cz začal od 1. 11. 2012 u všech nabízených vozidel uvádět identifikační čísla vozidel VIN. Cílem je zamezit podvodům v prodejích ojetých automobilů, k nimž na trhu s ojetými vozy dochází. Podle statistik společnosti Cebia, která se prověřováním vozidel dlouhodobě zabývá, má v současnosti téměř polovina ojetých […]

Nový marcom ředitel AAA AUTO

Jan Dobiáš (46) nově ve skupině AAA AUTO zodpovídá za marketingovou a reklamní komunikaci v ČR, SR a v Ruské federaci. Jan Dobiáš se věnuje reklamě, marketingu a komunikaci ve střední Evropě přes 20 let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising. Poté pracoval v oblasti FMCG ve společnostech Mars a Philip Morris International. […]

AAA Auto: Nejprodávanější auto v bazarech

Nejprodávanější auto v tuzemských autobazarech je zánovní stříbrné kombi s dieselovým pohonem. Z komfortní výbavy čeští zákazníci nejčastěji volí metalízu, klimatizaci a xenonové světlomety. Raketový rozvoj zaznamenala v posledních pěti letech i zabudovaná navigace. Z bezpečnostní výbavy jasně preferují více než 2 airbagy. Vyplývá to z analýzy funkcí prodaných ojetých automobilů AAA Auto Index za […]

AAA AUTO jako první ve střední a východní Evropě poskytuje unikátní službu Live Video

AAA AUTO zahájilo provoz nové služby Live Video Tour (LVT), která umožní vzdálenou prohlídku vozidla. První zemí, kde je služba nabízena, je Ruská federace. Zákazníci, kteří si vyberou vůz na webových stránkách AAA AUTO v Ruské federaci, a nebudou mít čas cestovat do Moskvy na prohlídku auta, nyní mohou využít jiného způsobu, jak se o […]

Skupina AAA AUTO zveřejnila neauditované konsolidované hospodářské výsledky

AAA Auto Group N.V. zakončila prvních devět měsíců roku 2012 s čistým ziskem ve výši 15,8 milionu eur, což je o 201,6% více ve srovnání se stejným obdobím minulého roku. Ve čtvrtletním srovnání je zisk dosažený ve třetím čtvrtletí tohoto roku nejlepším čtvrtletním výsledkem od poloviny roku 2007, kdy výkonnost hospodaření skupiny dosáhla svého vrcholu. […]

Cebia spustila nový web

Společnost Cebia publikovala novou verzi svých internetových stránek na adrese www.cebia.cz. Web upoutá jak zcela novým moderním designem, tak rozšířeným obsahem a novou přehlednější strukturou. Nové internetové stránky jsou koncipovány jako informační portál, kde zákazník získá informace o možnostech a výhodách služeb společnosti Cebia jak v oblasti prověřování historie, původu a originality vozidel, tak v […]

Trh s ojetými vozy, legislativa, autobazary