Denso nově nabízí také MAP senzory

, 24. února 2017, 11:24

Firma DENSO uvedla do své nabídky novou řadu výrobků. Jedná se čidla tlaku vzduchu (MAP).

Pro začátek je dostupných 11 nových referencí. Pokrývají 119 aplikací v 6 milionech vozidel a nahrazují 11 OE čísel. Nové senzory DENSO jsou používány především ve vozidlech značek Honda, Subaru a Toyota. Podrobnosti v tabulce níže:

MAP senzor měří absolutní tlak v sacím potrubí, aby byla zajištěna perfektní regulace složení směsi vzduchu a paliva. Jedná se o kompaktní, podtlakový snímač s piezoelektrickým polovodičem, který je přizpůsoben pro hromadnou výrobu. Tlak je detekován křemíkovou vrstvou, která pokrývá čip: piezoelement produkuje napětí při jeho deformaci.

Zjednodušená konstrukce využívá metodu přímé montáže čipu. Piezoelement a obvody jsou uloženy přímo v těle senzoru z polyfenylensulfidu (PPS-G40), s cílem snížit počet součástek na nejnižší možnou hodnotu. Čip využívá patentovanou technologii redukce šumu DENSO. Redukce šumu nevyžaduje žádné další součásti.

Snímač má řešeny elektrické spoje bez pájení, které poskytují větší spolehlivost a nevyžadují pájení za použití olova. DENSO vyvinulo speciální povrchovou tlumící vrstvu, aby snímač mohl správně fungovat v drsných podmínkách, které panují v sacím potrubí. Dvouvrstvá povrchová vrstva je vyrobena z gelu a gumy, což umožňuje použití senzoru v obtížných podmínkách sacího potrubí.

Více informací o dílech Denso pro systémy řízení motoru je k dispozici na webových stránkách výrobce.

 

Související články

DENSO radí – Nejčastější poruchy Váhy vzduchu (MAF)
DENSO radí – Nejčastější poruchy Váhy vzduchu (MAF)

Sensor MAF měří množství vzduchu proudícího do motoru automobilu a posílá do elektronické řídicí jednotky (ECU) napětí odpovídající velikosti průtoku.

První start-stop startér s dvojitou cívkou dostupný pro aftermarket
První start-stop startér s dvojitou cívkou dostupný pro aftermarket

DENSO uvedlo na aftermarket první start-stop startér s dvojitou cívkou (TS) pod katalogovým číslem DSN1365. Nový startér je použit ve vozidlech Land Rover Discovery Sport (14-) a Range Rover Evoque (11-). Technologie použitá u tohoto startéru umožní nastartovat motor také pokud se stále ještě otáčí, takže doba nastartování se sníží až o 1,5 sekundy ve […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!