LIQUI MOLY vyráží na sjezdovku

, 26. ledna 2015, 10:15

Německý specialista na motorové oleje LIQUI MOLY masivně zvyšuje své investice do reklamy. Společnost se stává reklamním partnerem dvou špičkových událostí v zimních sportech: Mistrovství světa v alpském lyžování v Beaver Creeku (USA) a Mistrovství světa v severském lyžování ve švédském Falunu.

„Je to naše vůbec nerozsáhlejší sponzorování zimních sportů,“ sděluje Gerhard Riedmüller, ředitel exportu společnosti LIQUI MOLY. „Naši značku tímto přinášíme do obývacích pokojů milionů příznivců sportu z celého světa.“

Obě mistrovství světa přenášejí televize z celého světa a sleduje je několik stovek milionů diváků. Značka LIQUI MOLY z toho profituje hned dvěma způsoby: prostřednictvím mezinárodních televizních přenosů a také díky popularitě těchto sportovních disciplín. Společnost proto očekává, že se v mnoha zemích výrazně posílí známost značky a zároveň zde vzroste i poptávka po jejích výrobcích. „Tímto reklamním partnerstvím chceme podpořit naše zákazníky po celém světě,“ říká Gerhard Riedmüller. „Tato mistrovství světa nás na naší cestě ke světové značce posunou o řádný kus dopředu.“

Mistrovství světa v alpském lyžování v Beaver Creeku se koná od 2. do 15. února. Následně pak probíhá od 18. února do 1. března Mistrovství světa v severském lyžování ve Švédsku. „To jsou čtyři týdny nepřetržité přítomnosti značky LIQUI MOLY v zimních sportech,“ říká Gerhard Riedmüller. „Stejně tak jako podávají sportovci na sjezdovce a v běžecké stopě špičkové výkony, i my se v našem oboru musíme každý den měřit s těmi nejlepšími z nejlepších. A stejně jako jsou mistrovství světa vysoce kvalitní akce, tak i my nabízíme vysoce kvalitní výrobky.“

Mezi další sponzory obou mistrovství světa patří také Audi. Naše společné vystoupení zdůrazňuje úzkou vazbu společnosti LIQUI MOLY na výrobce aut. Tradičně se LIQUI MOLY stejně nejvíce angažuje v motoristickém sportu, a to především v novém seriálu cestovních vozů TCR a v závodech MotoGP. Tam ale ještě panuje zimní přestávka. „Díky oběma mistrovstvím světa v lyžování můžeme naši vlajku pozvednout také mimo sezonu motoristického sportu,“ říká Gerhard Riedmüller. Ale ani během zimy na severní polokouli nepřijdou fanoušci motorismu úplně zkrátka: 8. února se v Austrálii koná vytrvalostní závod „LIQUI MOLY Bathurst 12 Hour“.

Související články

LIQUI MOLY přechází z Mistrovství světa cestovních vozů do nového seriálu závodů TC3
LIQUI MOLY přechází z Mistrovství světa cestovních vozů do nového seriálu závodů TC3

LIQUI MOLY ukončuje po sedmi letech svou účast na Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC). Příští rok namísto toho startuje německý expert na motorové oleje a aditiva spolu s Volkswagenem v novém seriálu závodů TC3. „Tím se vracíme zpátky ke kořenům: seriál závodů pouze s privátními jezdci, se stejnými šancemi pro všechny týmy,“ řekl Peter Baumann, […]

LIQUI MOLY má od roku 2015 reklamu na MotoGP
LIQUI MOLY má od roku 2015 reklamu na MotoGP

Od roku 2015 mohou fanoušci motorismu vídat modročervené logo LIQUI MOLY po celém světě: Společnost z Německa se ve velkém stylu zapojuje do Mistrovství světa silničních motocyklů svou reklamou na mantinelech. „Je to největší reklamní investice s globální účinností v historii naší firmy,“ řekl Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY. „Je to sice vysoká […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!