Společnost SKF otevírá nový závod pro těsnění v Mexiku

9. dubna 2016, 18:51

Společnost SKF dnes oznámila otevření nově vybudovaného závodu ve městě Zapopan v Mexiku. Nový výrobní závod je umístěn v blízkosti stávajícího závodu na výrobu těsnění ve městě Guadalajara, což umožňuje další rozšiřování výroby, převážně pro výrobce originálního zařízení v automobilovém průmyslu v Severní Americe.

Stephane Le Mounier, prezident pro automobilový a letecký průmysl, k tomu říká: „Naše expanze v Mexiku nám umožňuje dále pokračovat v rozvíjení obchodu s těsněními v celé Severní Americe. Zkombinování moderních výrobních technologií se stávající logistickou infrastrukturou v dané oblasti přispěje ke zlepšení efektivity výroby a úrovně služeb poskytovaných našim zákazníkům.” 

Investice v Zapopanu je součástí snahy skupiny o lepší využití výrobních prostředků. Začátek výroby v novém závodě je naplánován v průběhu nadcházejících šesti měsíců. V současné době bude výroba přenesena ze závodu v Hobartu ve státě Oklahoma, který se uzavírá.

V souladu s naší celkovou strategií snížení dopadů na životní prostředí z našich vlastních činností bude nový závod certifikován dle LEED.

Související články

SKF přispívá k radosti z jízdy s vozem Jeep Renegade
SKF přispívá k radosti z jízdy s vozem Jeep Renegade

SKF dodává skupině FCA Group řešení pro model kompaktního SUV Jeep Renegade. Mezi dodávané výrobky patří ložiskové jednotky uložení kol pro přední a zadní nápravu, těsnění pro tlumiče, převodovku a motor. Andrea Reisoli-Matthieu, manažer pro klíčové zákazníky z automobilového trhu, k tomu uvedl: „Jsme velmi potěšeni, že se můžeme podílet na dodávkách pro model Jeep Renegade, a […]

SKF promění Schweinfurt v „metropoli velkorozměrových ložisek“
SKF promění Schweinfurt v „metropoli velkorozměrových ložisek“

V německém Schweinfurtu v této době probíhá stavba nevídaných rozměrů, do které se společnost SKF rozhodla investovat 40 mil Euro. Jedná se o výstavbu nejvýkonnějšího zkušebního centra pro velkorozměrová ložiska na světě. Německý Schweinfurt byl zvolen z toho důvodu, že se zde nachází výrobní závod, ve kterém se vyrábí velkorozměrová ložiska pro větrnou energii. Do […]

SKF posiluje vedení skupiny
SKF posiluje vedení skupiny

Společnost SKF dnes oznámila následující změny ve vedení skupiny, jejichž cílem je posílení důrazu na organický růst obratu a zvyšování ziskovosti. Všechny tyto změny vstupují v platnost okamžitě. Na úrovni vedení skupiny budou zastoupeny čtyři oblasti: Průmyslový trh v Severní a Jižní Americe – vedením pověřen John Schmidt Průmyslový trh v Evropě a oblasti MEA […]

Při špatném montážním postupu napínací kladky u motorů VAG Group 1,9 TDI může být vážně poškozen motor automobilu
Při špatném montážním postupu napínací kladky u motorů VAG Group 1,9 TDI může být vážně poškozen motor automobilu

Vzhled napínací kladky ze sady VKM 11130 se může lišit od demontované kladky z opravovaného motoru. Koncern VAG se v roce 2002 rozhodl nahradit původní kladku (VAG č. 038 109 243 G montovanou v letech 1996 – 2002) novou kladkou (VAG č. 038 109 243 N). Při výměně je nutné použít řemen odpovídající originálnímu dílu. […]

Proč byste měli být opatrní u SKF ložisek balených pouze v igelitovém obalu
Proč byste měli být opatrní u SKF ložisek balených pouze v igelitovém obalu

Poslední dobou se stále častěji setkáváme s tím, že někteří prodejci dodávají ložiska SKF balená v igelitovém sáčku bez krabičky, nebo dokonce bez jakéhokoli obalu. Tato ložiska nejsou balena ve standardním balení SKF, ale jsou přebalována mimo výrobní závody SKF bez jakékoliv kontroly nebo dohledu společnosti SKF. SKF nemůže garantovat bezchybný stav takto přebalených ložisek […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!