Nový online portál LOCTITE a TEROSON

8. září 2016, 13:48

Produkty nabízené značkami LOCTITE a TEROSON mají přední postavení při profesionálních opravách, servisu a výrobě vozidel. Specializované společnosti v automobilovém sektoru mohou najít hodnotné tipy pro své opravy a lepící aplikace na nové webové stránce www.udrzba-vozidla.cz

Většina dílů karosérie a motoru se může opravit pomocí správného nářadí a vhodných produktů. Opravy mohou zahrnovat například utěsňování švů, opravu kovových a plastových komponentů, zajišťování šroubů či utěsňování závitů. Produkty vyvinuté pod značkami LOCTITE a TEROSON se pyšní nejen desetiletími ověřenou účinností v automobilovém průmyslu, zároveň se řadí i mezi nejpopulárnější značky používané v autoopravnách a v autoservisech.

Společnost Henkel nabízí prostřednictvím své online platformy nový typ webové stránky – VRM portál, zaměřený na opravy a údržbu vozidla. Profesionálové na něm najdou informace z různých oblastí spojených s opravou a údržbou vozidel, a prostřednictvím něj mohou také získat technickou výhodu oproti konkurenci. „Toto odvětví se extrémně rychle vyvíjí a postupuje vpřed. Informace se proto musí přenášet přímo, rychle a ve formě zaměřené na cílovou skupinu“, říká Jiří Toman, vedoucí prodeje pro oblast opravy a údržby vodzidel, Adhesive Technologies pro Českou a Slovenskou republiku. Nový VRM portál je považován za doplňkovou službu k specializovaným školením, a taky za cenný zdroj informací pro profesionály v automobilovém průmyslu.

www.udrzba-vozidla.cz nabízí užitečné tipy na opravy kovů a plastů, na správnou instalaci a výměnu čelního skla, opravu drobných poškození laku a také podporu pro mechanické opravy. „Například prostřednictvím speciálních návodů ukazujeme, jak se dají opravit části motoru, které zabezpečují jeho hladký chod,“ vysvětluje Jiří Toman. „Také poskytujeme hodnotné tipy a triky pro použití produktů LOCTITE a TEROSON při každodenní práci v autoservisech a opravárenských dílnách.“ Nabídku online portálu doplňují aktuální informace o inovacích produktů, akcích, školeních a speciálních promo kampaních.

Nová internetová stránka je dostupná online v české verzi ZDE.

Dále přinášíme rozhovor s Michaelem Konhäusnerem, Head of Marketing EE and VRM Steering Unit EE Adhesive Technologies Henkel CEE.

Proč společnost Henkel zavádí novou stránku www.udrzba-vozidla.cz právě teď? Je pro to nějaký speciální důvod?

VRM portál je naší odpovědí na zvyšování digitalizace, která také ovlivňuje automobilové dílny a servisy. Profesionálové působící v servisních centrech se pro informace stále více obracejí na internet. Kromě toho nám VRM portál pomáhá dosáhnout většího množství uživatelů našich produktů.

Komunitní portály nejsou ničím novým. Co je speciální výhodou portálu www.udrzba-vozidla.cz?

VRM portál společnosti Henkel poskytuje informace z první ruky o produktech, inovacích a promo akcích. Mezi jeho hlavní výhody pro uživatele našich produktů patří různé pracovní návody, školení a kurzy. S pomocí obrázků a videí přesně ukazují, jak nejlépe používat produkty LOCTITE a TEROSON.

Jak plánujete publikovat novou webovou stránku v tomto odvětví? Je naplánována zvláštní kampaň?

Plánujeme komplexní komunikační kampaň, zahrnující letáky pro opravny a distributory, a taky reklamu v odborných časopisech pro distributory a na stránkách distributorů. Kromě toho budeme propagovat VRM portál na stránkách naší společnosti a na výstavě "Automechanika", největším průmyslovém mezinárodním veletrhu, která bude v září ve Frankfurtu.

Jsou zákazníci společnosti Henkel jediní, kdo se může zapojit z komunity, nebo je fórum otevřené každé společnosti?
Naše nabídka se zaměřuje hlavně na dílny podporované našimi distributory. VRM portál je však přirozeně otevřený pro každého, kdo se zajímá o to, co nabízí, protože i nám nabízí možnost navázat kontakt s uživateli našich produktů.
 

Související články

Lešticí směsi TEROSON pro údržbu, opravy a obnovu karoserií vozidel
Lešticí směsi TEROSON pro údržbu, opravy a obnovu karoserií vozidel

Automobilový průmysl je ovlivňován novými trendy jako žádný jiný. Náš digitální životní styl vyžaduje univerzální a futuristický design automobilů, nové formy mobility (např. koncepty sdílení vozidel). Stále důležitější roli hrají i témata dlouhodobé udržitelnosti a účinnosti. Řadu trendů lze zařadit pod označení „životní styl“. Různí uživatelé, různé životní styly. Sledování a zohledňování nejrůznějších požadavků je […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!