Analýza: Trh motorových olejů v Polsku

25. listopadu 2013, 11:44

Analýza trhu motorových olejů v Polsku zpracované týmem portálu MotoFocus.pl.

Analýza byla provedena za použití metody CATI (Computer Assisted Telephone Interview).

Analýza následují přehledy:
– Průměrná měsíční spotřeba oleje v servisech – výměna – vlastní zásoby servisu
– Průměrná měsíční spotřeba oleje v servisech – výměna – olej donesený klientem
– Počty značek olejů v nabídce servisů
– Kritéria výběru značky oleje
– Hodnocení atraktivity investičních programů nabízených výrobci olejů
– Hodnocení atraktivity balení jednotlivých značek
– Hodnocení velikosti balení olejů z hlediska výhodnosti pro servisy
– Nejčastěji doporučované značky olejů servisem

Další podrobnosti v brožuře – ZDE.

Související články

Authorized workshops in Ukraine
Authorized workshops in Ukraine

Analysis presents information about authorized workshops in Ukraine. The analysis provides information on the number of authorized and independent workshops,inhabitants and new cars (under 3 years old) in various regions.

Workshop networks in Poland
Workshop networks in Poland

Every car owner has the right to select services from any workshop of their choice, whether it is an independent, network or authorised workshop. There are many network affiliated workshops operating in Poland. Each year more and more workshops decide to start operating under a network logo.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!