Společnost Brembo představila 3. března 2015 na mezinárodním autosalonu v Ženevě svůj nový brzdový systém, schopný překonat i sílu nového Ferrari 488 GTB.
Brembo dodala kompletní brzdový systém pro nový 8-válcový motor vyvinutý společností Ferrari. Tento systém je navržen nejen pro zajištění optimálního výkonu na závodní dráze, ale i pro běžné silniční použití.
Špičkový výkon brzdového systému
Základní charakteristikou tohoto brzdového systému je jeho výkon, nebo přesněji řečeno, jeho brzdná síla a nízká hmotnost. Tyto základní prvky zajišťují výjimečné, dynamické chování vozidla a vysoký jízdní komfort. Třmeny jsou jednoblokové (vyrobeny z jednoho bloku taveného hliníku), aby byla zaručena maximální tvrdost a minimální deformace při vysokém tlaku pístů na brzdové destičky. Jejich inovativní design výrazně snižuje hmotnost nezavěšených částí vozidla a zároveň zvyšuje cit v pedálu. Přední i zadní třmeny obsahují písty s různými průměry, aby bylo zaručeno rovnoměrné opotřebovávání brzdových destiček a kotoučů.
Brzdové kotouče Brembo CCM jsou vyrobeny z kompozitního keramického materiálu, který má o 50% nižší hmotnost ve srovnání s litinovými kotouči, což má za následek snížení hmotnosti nezavěšených částí vozidla. Zejména díky své unikátní struktuře získaly kotouče Brembo CCM ocenění Compasso d'Oro. Brzdové destičky jsou rovněž produktem společnosti Brembo a jejich třecí materiál je směsí organických prvků. Při použití s brzdovými kotouči Brembo CCM zaručují maximální brzdný výkon.
Více elektroniky v brzdách
Zadní brzdový třmen se vyznačuje vestavěnou elektrickou parkovací brzdou. Toto unikátní řešení, vyvinuté společností Brembo, kombinuje tradiční mechanické dovednosti s nejnovějšími elektronickými funkcemi. Výsledkem je sloučení elektronického řídicího systému a softwaru pro řízení parkovací brzdy do jednoho komponentu.
Související články
Nový, modernizovaný katalog Brembo byl vytvořen s cílem poskytnout zákazníkům moderní a digitální zdroj informací. Více než 500 nových referencí, včetně 200 nových brzdových destiček. Celková nabídka odpovídá 98% pokrytí vozového parku. Katalog Brembo lze použít nejen na počítači, ale nyní i díky aplikaci Android v telefonech. Nové vydání katalogu Brembo obsahuje všechny produktové řady: […]
Firma Brembo vytvořila nové kotoučové brzdy lehčí o 10 až 15% než běžné produkty. Projekt je výsledkem spolupráce s Daimler AG. Výhodou má být snížení spotřeby paliva, a tím i snížení dopadu na životní prostředí. Firma Brembo ve spolupráci s Daimler vyvinula zcela novou technologii na výrobu brzdových kotoučů. Partnerský projekt umožňuje uvedení na trh […]
Brembo dosáhlo na Facebooku mimořádného úspěchu a má nyní již 500.000 fanoušků. Je to pozoruhodný úspěch pro výrobce automobilových součástek. Tento úspěch je výsledkem pokračující digitální komunikační kampaně s uživateli sociálních sítí, která začala se startem první fan stránky Brembo v roce 2011. Brembo Group se podařilo nejen shromáždit značnou fanouškovskou základnu, ale také se […]
Společnost Brembo se poprvé představí na veletrhu Autopromotec 2015, který se uskuteční 20.-24.5.2015 v italské Bologni. Společnost Brembo bude na veletrhu přítomna ve středu a čtvrtek, tj. 20. a 21.5. v hale č. 16, stání C20. Při této příleřitosti také představí úplně nový produkt. Pokud máte zájem o osobní interview, rezervujte si jej nejpozději do […]
Společnost Brembo hlásí skvělé finanční výsledky za první kvartál roku 2015. Tržby za první kvartál 2015 vzrostly o 15,1% do výše 514.3 milionů EUR, zisk před zdaněním, úroky a odpisy EBITDA vzrostl o 21,8%. Čistý zisk činil 45,8 mil. eur (nárůst o 27,5%). Ve srovnání s 1. čtvrtletím 2014: Tržby vzrostly o 15,1% na 514.3 […]
Brembo debutovalo na AUTOPROMOTEC 2015 s novými produkty brzdných systémů. Brembo na 26-tém veletrhu Autopromotec představilo nové produkty jako například systém chlazení brzd PVT Plus, nejnovější přírůstek do řady technologií pro chlazení brzdového kotouče. Pilíře na brdovém disku PVT Plus (přibližné 30-40 pilířů v závislosti na průměru disku) mají ve srovnání s předchozími modely podlouhlejší […]
Komentáře