Významný pilíř špičkového klientského servisu představuje e-shop s náhradními díly, příslušenstvím pro vozy všech světových značek, ale i vybavením servisů je www.autokelly.cz, který uspokojí potřeby velkoobchodních i maloobchodních odběratelů. Díky přehlednosti a zároveň širokému portfoliu zboží ho autoservisy často hodnotí jako nejlepší na trhu a každý den jej navštíví více než 30 000 uživatelů. E-shop navíc propojuje prodej zboží od Auto Kelly s technickými údaji, a poskytuje tak uživatelům všechny potřebné informace na jednom místě.
Prodeje přes e-shop www.autokelly.cz tvoří cca 50% celkového obratu společnosti. V jeho nabídce se nachází široký sortiment položek od náhradních dílů pro osobní i nákladní vozy přes náplně, autobaterie, autopříslušenství, autokosmetiku či pneumatiky a dílenské vybavení až po skútry nebo elektrokola s doplňky, to vše od celkem 493 dodavatelů. Takto široká síť obchodních partnerů, doplněná produkcí pod privátními značkami Starline, Carface, Beng, Ultimate a Ridero, je schopna pokrýt poptávku i těch nejnáročnějších zákazníků. E-shop www.autokelly.cz vychází vstříc jak autoservisům, tak koncovým zákazníkům. Díky technicky propracovaným inovacím zprostředkovává snadnější a pohodlnější nákupy 24 hodin 7 dní v týdnu. Podporuje také online objednávky servisního zásahu nebo poskytuje detailní technické informace a montážní postupy. Jeho součástí je i novinka v podobě unikátního grafického katalogu originálních náhradních dílů pro vozy ŠKODA.
Grafický katalog umožňuje interaktivní vyhledávání originálních i aftermarketových dílů včetně doplňkových informací, které je snadné a intuitivní díky výběru prostřednictvím grafiky a barevnému rozlišení. Obsahuje kvalitní certifikovaná data přesně kopírující modelové řady vozů. Vstupní identifikace vozu podle VIN čísla pak zaručuje maximální přesnost volby prostřednictvím zadání typu vozidla i specifikaci výbavy. V současnosti je spuštěn pro vozy ŠKODA a bude dále rozšiřován o další automobilky.
Servisní zásah garážového vybavení je služba určená autoservisům umožňující objednat servis zařízení snadno, rychle a bez zbytečné administrativy. Díky úvodní registraci a předdefinovanému formuláři není nutné pokaždé vyplňovat kontaktní údaje. Systém navíc umožňuje zadání až 4 servisních zásahů najednou. Samozřejmostí je pak sledování stavu objednávky na webu včetně zasílání informačních e-mailů.
Detailní technické informace nawww.autokelly.cz tvoří rozsáhlou databázi technických a servisních dat i pracovních či montážních postupů. Dohledat lze například nastavení rozvodů, přehled chybových kódů pro diagnostiku, seznam úkonů pro servisní prohlídky, nebo jejich pracovní normohodiny. Informace jsou dostupné na základě úrovně dosaženého měsíčního obratu, případně za zvláštní poplatek.
Komentáře