Menu

Novinky

Rychlá auta a krásné ženy v kalendáři LIQUI MOLY 2019

Kalendář LIQUI MOLY pro rok 2019 se točí kolem motorů s velkým počtem koňských sil. Společně se v něm objeví exkluzivní sportovní auta a krásné ženy.

Inter Cars pořádá Dny Otevřených Dveří

Firma Inter Cars zve na následující dny otevřených dveří.

Rekordní počet vystavovatelů a vysoká návštěvnost – to byl 25. ročník veletrhu Automechanika

Brány veletrhu Automechanika Frankfurt se uzavřely dne 15. září po pětidenním maratonu s rekordním počtem vystavovatelů, více návštěvníky než v roce 2016 a novým rekordem ve výměře výstavních prostor. Akce se zúčastnilo 136.000 obchodníků a dalších návštěvníků ze 181 zemí, což poukazuje na další rekord.

NRF rozšiřuje zkušební centrum

Společnost NRF rozšiřuje své technické centrum ve východní Evropě o sekci rozvoje a testování elektronicky řízených součástí pro klimatizace a chlazení motoru.

Podzimní RoadShow Auto Kelly 2018

Společnost Auto Kelly pro své zákazníky opět pořádá oblíbenou akci – RoadShow garážového vybavení 2018. Akce bude probíhat na vybraných pobočkách od 25.9 až do 7.11.2018 od 14 do 19 hodin.

Nová svíčka BRISK pro motory automobilů značky Mitsubishi

BRISK zařadil do svého sortimentu nový typ zapalovací svíčky z řady IRIDIUM PREMIUM+ s označením P31 (obj. kód 1975), určený především pro motory automobilů značky Mitsubishi.

Řemeny značky ContiTech se mění na Continental

Počínaje zářím 2018 se ruší značka ContiTech a bude se používat pouze značka Continental. Na novém balení produktů budou velké fotografie, které umožňují okamžitou identifikaci daného dílu a tím i mnohem rychlejší výběr správného produktu.

Roadshow Elit – podzim 2018

Společnost ELIT opět vyráží na podzimní roadshow po celé České republice. Oproti jarní roadshow změnily prezentované produkty.

Tip, jak si snadno získáte zákazníky vašeho autoservisu

Stále více zákazníků nezávislých autoservisů hledá úroveň služeb, kterou znají z autorizovaných servisních středisek. V opravárenském průmyslu mají samozřejmě obrovský význam faktory, jako je kvalita nabízených služeb, jejich cena a preciznost prací. Pokud jsou splněny všechny výše uvedené vlastnosti, je třeba v autoservisu zvážit zavedení jednoduchých marketingových technik, které jsou úspěšné v autorizovaných servisních střediscích.

Novinky z trhu aftermarketu