Nová prezentace značky Banner

, 5. prosince 2016, 14:36

V dubnu roku 2016 společnost Banner začala uplatňovat na internetu, na veletrzích, na automobilech, na prodejních místech a na mnoha ostatních reklamních prostředcích nový vzhled značky ve vztahu ke svým výrobkům.

Banner se stará u svých výrobků a služeb o nejvyšší kvalitu a udává směr inovace. Aby tento požadavek splnili, je samozřejmé, že výrobky společnosti Banner se neustále vyvíjí. Protože pouze tímto způsobem tyto výrobky budou vždy odpovídat nejnovějšímu stavu techniky. Ale k čemu jsou i ty nejlepší výrobky, jestliže nenajdou cestu ke koncovému spotřebiteli? Z tohoto důvodu špičkové výrobky potřebují také perfektní prezentaci značky. A tato prezentace je v pravidelných intervalech přezkušována. V roce 2015 k tomu opět došlo: Prezentaci značky společnosti Banner si firma vzala pod lupu a výsledkem byla její podstatná modernizace. Počátkem dubna roku 2016 se začalo s její realizací a ukončena má být v polovině roku 2017.

Cílem optického a koncepčního zlepšení je optimální prezentace značky Banner ve smyslu dlouhodobé strategie společnosti – promyšlená evoluce místo drastické revoluce. Aby se toho dosáhlo, převzaly se osvědčené, známé a oblíbené pilíře značky Banner a dále se rozvíjely.

Prvním příkladem nového designu značky je aktuální firemní časopis Buvolí pošta. Nezaměnitelný buvol jako silný velvyslanec značky a vzhled písma Banner zůstaly ovšem s malými změnami stejné. Buvol Banner je nakonec známý grafický vůdčí motiv, kterému partneři a zákazníci prokazují mnoho sympatií. Jako vzor dynamiky a energie boduje navíc vysokou mírou známosti u veřejnosti.

Také byl zachován slogan „The Power Company“, který jako žádný jiný sděluje pocit sebevědomí. „Power“ reprezentuje všechny výrobky a služby naší společnosti. „Company“ podtrhuje silnou stránku podniku Banner směrem dovnitř k našim pracovníkům a dodavatelům a směrem ven k obchodům, automobilovému průmyslu a spotřebitelům.

Aby se spotřebitelům poskytla na prodejním místě další pomůcka k orientaci, sází společnost Banner nadále hodně na červenou barvu, ale na etiketách přibyl nový designový prvek: rozlišovací pole. Tato pole odrážejí svými barvami černá, stříbrná a zlatá výrobkovou strategii „good, better, best“ (dobrý, lepší, nejlepší) společnosti Banner a nabízejí další místo pro podrobné informace ke každému výrobku.

Související články

Profesionální startovací zařízení a nejmodernější nabíječky
Profesionální startovací zařízení a nejmodernější nabíječky

Banner představuje dvě novinky. Lithiové pomocné startovací zařízení Banner Jump Starter a nabíječky Banner Accucharger. Pomocné lithiové startovací zařízení s ultrakompaktním designem je asi o 80% lehčí než běžná zařízení s olověnými akumulátory a lze jej použít do -20°C. Pomocná lithiová startovací zařízení navíc bodují svou malou hodnotou samovolného vybíjení a schopností rychlého nabití ve […]

Správná volba náhradní baterie
Správná volba náhradní baterie

Nová baterie musí být vhodná pro vozidlo a odpovídat také způsobem upevnění a musí mít kapacitu požadovanou výrobcem automobilu. Ten, kdo koupí příliš malou baterii, riskuje, že výkon baterie znenadání přestane stačit. Příliš velká baterie může naproti tomu poškodit elektroniku nebo alternátor. Proto je třeba při koupi náhradní baterie dodržovat několik důležitých základních pravidel: • […]

Baterie START/STOP: Správné načtení a registrace
Baterie START/STOP: Správné načtení a registrace

Informace, na co musíte dávat pozor při načtení a registraci baterií start/stop v moderních automobilech Vám přináší “ Rádce Banner“. Časté vypínání a nové spouštění motoru v kombinaci se stoupající potřebou energie v důsledku použití komfortních doplňků, jako jsou vyhřívaná sedadla, navigační systém atd., vystavují baterie start/stop vysokému zatížení. Z tohoto důvodu výrobci automobilů vyvinuli […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!