Přehled školení AutoPROFITEAM v prosinci

1. prosince 2009, 0:00

Přehled školení AutoPROFITEAM servisního konceptu APM Automotive s.r.o. na měsíc prosinec.

Název: Klimatizace vozidla č.3 – Opravy a termodynamika
Datum: 02.12.2009 (středa)
Čas: 09:00 – 16:00
Místo: Střední škola polytechnická Olomouc, Rooseveltova 79

Přednáší: Ing. Lubomír Kroužílek – lektor AutoPROFITEAM
Forma školení: seminář, praktické práce
Cena: 2 500,- Kč za osobu člen AutoPROFITEAM 1 250,- Kč nebo 1 250 benefit bodů, člen CLIMATIC Centra 500,- Kč nebo 500 benefit bodů
Cíle školení: Školení je zaměřeno na zvládnutí metodiky hledání závad a obsluhy diagnostických přístrojů, na správný postup oprav systému a komponentů
Počet účastníků: 12
Počet kreditů za školení: 25

Obsah a program školení:

1. Diagnostika a diagnostické přístroje, měření
2. Opravy kompresorů, výměna cívky elmag. spojky, ložiska a přetěsnění kompresoru
3. Výměna expanzního, škrtícího ventilu, výměna vysoušeče, oprava netěsnosti plnících ventilů
4. Termodynamika chladiva R134a, legislativa a předpisy
5. Diagnostika účinnosti klimatizace, proměření účinnosti kondenzátoru a výparníku, podchlazení a přehřátí chladiva, kontrola a proměření tlakových a teplotních senzorů
6. Simulace závad a jejich diagnostika na funkčním modelu
7. Kontrola a servisní úkony prováděné na plničce klimatizace
8. Závěrečný test znalostí a předání osvědčení

Požadavky – účastník má za sebou školení č.2 a jsou mu známé funkce klimatizace
Zakončení kurz – účastník kurzu provádí pro vlastní potřebu test znalostí z probírané látky pomocí svých zápisků ve skriptech a odnáší si certifikát o účasti na školení. Závěrečný test prokáže, zda je účastník schopen využít informace v praxi.
Literatura – účastník kurzu provádí pro vlastní potřebu test znalostí z probírané látky pomocí svých zápisků ve skriptech a odnáší si osvědčení o účasti na školení.

Název: Systémová diagnostika vstřikování CommonRail (SD CR)
Datum: 02.12.2009 (středa)
Čas: 8:00 – 17:00 hod
Místo: Integrovaná střední škola automobilní Brno, Křižíkova 15, 612 00 BRNO

Datum: 03.12.2009 (čtvrtek)
Čas: 08:00 – 17:00 hod
Místo: Střední odborná škola dopravní a Střední odborné učiliště, Ostrava-Vítkovice, Moravská 2/964, Ostrava – Vítkovice

Datum: 09.12.2009 (středa)
Čas: 08:00 – 17:00 hod
Místo:SPŠ dopravní Plzeň, pracoviště Plzeň – Křimice, Průkopníků 290, 322 00 Plzeň-Křimice

Přednáší: Jiří HAMPL (FCD – First Car Diagnostics) ze společnosti IHR – Technika
Forma školení: teorie, výklad, diskuze, příklady z praxe
Cena s DPH: 4 600,- Kč nebo 4 600 ks benefit bodů
Cílem školení Seznámení se s funkcí, konstrukcí a principem činností systémů Common Rail a jejich komponentů.
Počet účastníků: 12

Obsah a program školení

* Obecný přehled palivového systému
* Zásady demontáží a montáží (související výměny, originální díly, čistota apod.)
* Činnost, ovládání a kódování vstřikovačů, palivové soustavy – Bosch, Delphi, Denso,
* Siemens VDO
* Sériová diagnostika
* Standardní užitečné hodnoty a funkce v ŘJ
* Test startovacích podmínek (nízký tlak/podtlak paliva, snímač otáček, proud regulátorů tlaku, snímač tlaku, vstřikovací signály)
* Simulace závad v animaci
* Test dynamiky, těsnosti a průtoků vstřikovačů (induktivní boule, přepady vstřikovačů)
* Test nízkého tlaku
* Případy z praxe
* Praxe – provedení jednotlivých testů

Poznámka: Účastníci obdrží skripta s kostrou programu , CD s programem USBOscilloscope a soubory s naměřenými a popsanými průběhy signálů CommonRail

Název: Systémová diagnostika sběrnice CAN (SD CAN)
Datum: 08.12.2009 (úterý) – další termíny
Čas: 08:00 – 17:30 hod
Místo: SPŠ dopravní Plzeň, pracoviště Plzeň – Křimice, Průkopníků 290, 322 00 Plzeň-Křimice

Přednáší: Jiří HAMPL (FCD – First Car Diagnostics) ze společnosti IHR – Technika
Forma školení: teorie, výklad, diskuze, příklady z praxe
Cena s DPH: 4 600,- Kč nebo 4 600 ks benefit bodů
Cílem školení Tento diagnostický trénink obsahuje informace potřebné pro vyhledávání závad v datových sběrnicích CAN-BUS. Není určeno pro odborníky zaměřené na datové sítě, ale pro mechaniky/elektrikáře z autoservisů. Jediným úkolem mechanika/elektrikáře je najít příčinu elektrické poruchy ve sběrnici, nikoliv rozumět zprávám, které řídící jednotky vysílají. Proto je systém CAN BUS popsán zjednodušenou formou a nejsou zde prezentovány veškeré detaily činnosti sběrnice. Hlavní důraz je zde kladen na vyhledávání těch závad, které se v praxi nejčastěji objevují.
Počet účastníků: 14

Obsah a program školení

1. Úvod
2. Co je to CAN-BUS
3. Vedení, průběh datového přenosu, datový protokol, priorita
4. Přehled a popis typů sběrnic
5. Diagnostika CAN pomocí bloku hodnot v Gateway

PRAXE:
* význam a úkoly vnitřní diagnostiky
* CAN Pohonu – signál, filtrace rušení, diferenciální vyhodnocování, signály na osciloskopu
* Diagnostika CAN pomocí ohmického měření
* CAN Pohonu – signál při různých vzorkovacích rychlostí osciloskopu
* Závada CAN Pohonu – přerušení High
* Případ z praxe – přerušení High v ŘJ
* Závada CAN pohonu – zkrat High a Low na kostru
* CAN komfortu – signál, jednovodičový režim, signál na osciloskopu
* Zapojení CAN Komfortu na vozidle
* Závady CAN Komfortu (zkrat, přerušení)
* Případ z praxe – ukostření ŘJ komfortu
6. Nejčastější příčiny závad na CAN-BUS
7. Přehled diagnostiky CAN-BUS
8. Tipy pro praxi
9. Dobrovolné testy pro upevnění znalostí

Poznámka: Účastníci obdrží skripta s kostrou programu, CD s programem USBOscilloscope a soubory s naměřenými a popsanými průběhy defektních signálů CAN

Přihlášky na http://www.autoprofiteam.cz/form.php.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!