Problémy s napínací kladkou v motorech 1,7 DTI

19. srpna 2010, 0:00

V motorech Opel/GM 1,7 DTI označených do čísla 328703 nová kladka ze sady CT 1014 K3 nepasuje do držáku staré kladky. Není možné přišroubovat držák u motoru (šikmě umístěný).

 

Příčinou je ukončení dodávek staré, mechanické napínací kladky CT 1014 K1, která byla nahrazena novější verzí (tovární čísla motorů od 328704).

Montáž nové kladky do motorů o číslech menších než 328703 je možný po přišroubování dodané rozpěrky na pravou stranu vedle kola vstřikovací pumpy. Dále zde musíme uchytit zmíněnou pružinu kladky a vyměnit starý držák k motoru za nový. Nová verze kladky již nemá napínací rameno, které dříve zároveň sloužilo k vymezení vzdálenosti uchycení. Utahovací moment nové verze napínací kladky je 49 Nm.

Zdroj: ContiTech

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!