Continental přináší bližší pohled na sady ozubených řemenů CT1168WP1/WP3/WP4/WP5/WP7/WP8PRO určené pro různé modely vozů Audi, Seat, Škoda, VW s motory 1,6 a 2,0 TDi/TDi Blue Motion Common-Rail EA288.
Problémy
- hlučnost
- ztráta chladicí kapaliny
- teplota chladicí kapaliny se prudce zvyšuje
- čerpadlo nezajišťuje regulační funkci
- obtížný chod ložiska
- prasklé oběžné kolo
Příčina
Různé chyby při zacházení před montáží nebo během montáže mohou mít za následek zhoršení funkce nebo vznik poškození.
Řešení
- Regulační šoupátkový ventil se nesmí uvádět v činnost ručně (obr. 2).
- Nikdy se nesmí ručně otáčet lopatkovým kolem a kompaktním ložiskem (obr. 3).
- Čerpadlo chladicí kapaliny se nesmí pokládat na oběžné kolo (lopatkové kolo) (obr. 4/obr. 5), nýbrž na hnací kolo (obr. 6).
- Po uvedení čerpadla do provozu vzniká účinkem chladicího média kluzná vrstva mezi kluznou patkou a filtračním kotoučem, která také eliminuje hluk mající původ v chodu nasucho.
- Dále je nutno dbát na celoplošné usazení čerpadla na motoru před utažením šroubů.
Kompletní informace jsou k dispozici ke stažení ve formátu PDF.
Komentáře