Menu

Technika

Specifické vlastnosti chladičů chladicí kapaliny pro BMW s různými uzavíracími šrouby

U některých modelů BMW musí být na nové chladiče chladicí kapaliny namontován krátký nebo dlouhý uzavírací šroub v závislosti na verzi převodovky. Záměna může přinést značné problémy.

Odkud se bere nepříjemný zápach z klimatizace?

Výparník klimatizace – neviditelný problém. Tento díl, který je součástí klimatizačního systému, je ukrytý někde hluboko mezi motorovým prostorem a kabinou pro cestující. V létě “vyrábí” chladný vzduch pro příjemnější cestování a také vysušuje vzduch od vlhkosti.

Možné problémy, montáž a demontáž rozvodů na voze Škoda Octavia 1.9 Tdi

Tento článek pojednává o možných problémech vyskytujících se u rozvodů populárního dieselového motoru koncernu VAG o objemu 1,9 litru, který se montoval do mnoha modelů vozů značek Škoda, Audi, VW nebo Seat. Obsahuje také podrobný postup demontáže a montáže.

6 nejčastějších příčin poruchy systému dobíjení

Nejčastější příčinou špatné funkce elektrického systému automobilu je porucha alternátoru. Co se na této součástce nejčastěji pokazí a v čem přesně spočívá porucha systému dobíjení? Zde je šest příkladů.

Porucha snímače otáček převodovky – jak ji rozpoznat, jak vyměnit snímač?

Co se nejčastěji porouchává u automatických převodovek? Řídicí elektronika. Jednou z nejvíce poruchových součástek je snímač otáček převodovky. Jeho závada způsobuje přechod převodovky do nouzového režimu a problémy se správnou volbou převodových stupňů. Jak diagnostikovat poruchu snímače otáček automatické převodovky?

Jaké jsou první příznaky poškození turbodmychadla?

Turbodmychadlo je navzdory všeobecnému mínění velmi odolné zařízení. Navzdory práci v neuvěřitelných teplotách a provozních rychlostech je schopno fungovat po dlouhou dobu. Stejně jako samotný motor i turbodmychadlo však potřebuje při svém provozu péči a ochranu, aby si zachovalo co nejdelší životnost.

Menší výkon motoru Volva XC90

Majitel Volva XC90 si stěžoval na snížený výkon motoru vozidla. Mechanici servisu, do kterého zavítal, pomocí diagnostického testeru načetli chybové kódy P2262, P02CD, P2002. Protože si nebyli jisti, co s vozem je, specialisté společnosti Autodata jim poradili, jak problém vyřešit.

Uzpůsobená a hybridní ložiska řeší základní problémy

Vysoké otáčky elektromotorů používaných v pohonných soustavách elektromobilů a hybridních vozidel (EV a HEV) vyžadují použití speciálních ložisek. Podle manažera centra elektromobilů a hybridních vozů společnosti SKF Anthony Simonina těmto specifickým podmínkám nejlépe vyhovují ložiska s keramickými kuličkami.

Problémy s recirkulací výfukových plynů u modelu Golf VI 1.6 TDI

Systém recirkulace výfukových plynů má přímou souvislost s emisemi, a proto má rozhodující význam při projektování moderních spalovacích motorů. Úkolem systému recirkulace výfukových plynů je přivádět výfukové plyny obtokovým potrubím zpět do sacího systému a dodat je do palivové směsi, aby došlo ke snížení emisí NOx, které jsou pro člověka toxické. AGR moduly, zodpovědné za […]

Co dělat při výměně vysoušeče klimatizace

Při práci na klimatizačním systému věnujte zvláštní pozornost výměně vysoušeče klimatizace.

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy