Menu

Technika

FCD.eu: Oproti údajům výrobce příliš vysoká spotřeba

Popis problému: Spotřeba udávaná výrobcem: 7,9/5,7/6,5 l/100 km je nedosažitelná. Vozidlo spotřebuje v průměru 9,5 až 10 L/100km. Při rozjezdech má někdy motor tendenci zhasínat. Někdy vyvolává jízdy pocit jakoby s vlekem, chvílemi vyrazí ale pak se vrátí tento pocit. Výrobce:  Kia Model:  Soul Rok výroby:  2008 Kód motoru:  G4FC Typ motoru:  1,6 CVVT Výkon(kW):  […]

FCD.eu: BiFUEL s příliš dlouhými starty po odstávce

Popis problému: Až na dlouhé a obtížné starty nemá žádné jiné problémy. Výrobce:  Volkswagen Model:  Golf IV Rok výroby:  2003 Kód motoru:  BEH Typ motoru:  2,0 CNG Výkon(kW):  85 kW Převodovka:    Manuální Palivo:  Plyn Najeto:  122.901 km Doposud provedeno bez úspěchu: Smluvní servis VW navrhoval dle interní Technické Informace (u VW notoricky známá závada) výměny […]

Spojka Valeo KIT4P – video návod

Spojka Valeo KIT4P – video návod

Univerzální sady manžet SKF – Pokaždé bezpečná a profesionální oprava

SKF vyvinulo univerzální sadu manžet, která pokrývá všechny osobní vozy. Jsou to univerzální manžety kloubů, které se seříznou na požadovanou velikost. Jejich vnější průměr je od 57 mm do 120 mm. Tento článek popisuje montážní postup u univerzální manžety jak na straně kola, tak na straně převodovky, s použitím nářadí SKF. Návod k montáži univerzálních […]

Povrchová úprava kotoučů ATE

Brzdové kotouče značky ATE jsou již dlouhá léta vyhlášeny svoji vysokou kvalitou. Kromě pečlivých výrobních procesů k ní přispívá také precizní ochrana kotoučů při cestě k zákazníkovi, kterou zajišťuje mimo jiné i speciální matný šedý lak. Ten ale není nutné před montáží disků na vůz nijak odstraňovat. Lak naopak dokáže chránit nový díl i nadále […]

Jak předejít reklamacím systému plochého řemene u motorů VAG 1.9 TDI

Vozy s tímto motorem jsou velmi oblíbené, spolehlivé a jejich systém pro plochý řemen pohání řadu příslušenství jako je posilovač řízení nebo klimatizace. SKF často dostává reklamace týkající se napínáku plochého řemene a alternátoru, kdy dochází ke všem možným časově náročným a drahým poruchám, které jsou nepříjemné pro mechanika i majitele vozu. Když se na […]

SKF: Zabraňte “potkání” motoru

Tento bulletin popisuje velmi drahé chyby, které se mohou projevit u montáže nového systému rozvodů u motoru Renault 1.2 16V. Sada rozvodů SKF VKMC 06002 obsahuje i vodní pumpu – protože je vodní pumpa součástí systému rozvodů, je důležité vyměnit kompletní systém, abyste předešli poruchám. Na tomto motoru 1.2 16V musíte při výměně součástí systému […]

Odpružení vozu, tak jak jste ho ještě neviděli

Máte problémy s prodeji tlumičů, horního uložení a případně pružin? Možná vám pomůže video KYB s kamerou umístěnou přímo s pohledem na jednotku tlumič/pružina nebo spoustu dalších fotografií a informací z praxe, detailně popsaných v tomto článku, který připravila firma Elit CZ. Můžete tak svým zákazníkům názorně ukázat přesnou funkci těchto dílů, jak těžkou práci […]

Zatopené vozidlo a závěs kola

Všichni jsme nedávno pozorovali, jaké škody napáchaly povodně na majetku a zdraví postižených spoluobčanů. Povodně si bohužel vzaly i životy několika lidí. Voda v určitých oblastech přišla tak rychle, že si lidé stačili vzít jen to nejnutnější a v rychlosti museli opustit bez dalšího svá obydlí. Díky tomu skončilo hodně vozidel zcela pod vodou, popřípadě […]

SKF: Snižte počet reklamací správnou montáží kolových jednotek

Mnoho výrobců aut používá ložiska typu HBU1 a když je potřeba ložisko vyměnit, tak se mechanici někdy dopustí zásadní chyby. Při montáži nového ložiska do kolové jednotky je tlak často aplikován nesprávně a poškodí se buď těsnění, nebo valivé elementy uvnitř ložiska – nejčastější reklamovanou vadou, která takto vzniká, je “hlučnost”. S pomocí správných montážních […]

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy